Найбільші рекламодавці і найбільш розрекламовані бренди на ТБ (січень-жовтень 2017)
Найбільшим рекламодавцем на ТБ за підсумками трьох кварталів поточного року стала компанія Nestle and L’oreal. Друге місце займає P&G & TEVA, третє – Reckitt Benckiser & Jacobs. П’ятірку лідерів замикають Farmak і Carlsberg Group. Найбільший ріст у рейтингу ТВ-рекламодавців продемонстрували компанії Obolon (інтенсифікація активності на 69% за рахунок активізації підтримки брендів «Оболонь», «Hike», запусків «Оболонь солодове» і «Оболонь нефільтроване») і GlaxoSmithKline (посилення підтримки брендів «Вольтарен» (+115%), «Solpadeine» (+268%) і «Терафлю» (+85%)).
Що стосується розрекламованих брендів, то самим швидкозростаючим (приріст у 12 разів) став спільний проект «Перша приватна броварня» та «1+1» «Вірні збірної».
У 2017 році ППБ став спонсором збірної України з футболу і почав спонсорський проект «Вірні збірної» у співпраці з каналом «1+1». Бренд почав телевізійну кампанію роликів на ТБ на основних каналах країни. Крім ТВ-активності проект підтримується і в інших медіа. Зокрема, створено веб-сайт, присвячений проекту, брендинг сторінок сайтів Sport.ua, Football.ua і iSport.ua. Активність у соціальних мережах (53К передплатників на офіційній сторінці ППБ в Facebook, 275К передплатників на сторінці Збірної України з футболу, і 700 передплатників в Instagram). Також використовувалася зовнішня реклама та преса.
Приклади підтримки проекту в ООН і в Інтернеті
А от лідером за підсумками аналізованого періоду стала Rozetka.ua. На відміну від інших ТОП гравців, Rozetka.ua традиційно використовує межпрограмку/проекти («Танці з зірками», «ПоLOVEинки», «5 випадкових», «Готуємо разом», «Абзац» і багатьох інших). При такій стратегії розміщення вельми складно набирати рейтинги (розміщення в прямій рекламі становить всього 1% від усієї ТВ-активності). Незважаючи на це, Rozetka.ua є №1 серед гравців ринку спонсоршип», але і лідером з використання спонсорських проявів серед усіх брендів за аналізований період. Порівняно з попереднім роком, приріст SOV серед гравців мають спонсорську активність склав 1 п. п. (6% Січ-Сен’16 vs 7% Січ-Сен 17′). Висока активність на ТБ – це далеко не все, чим може похвалитися Rozetka, так як медіа мікс бренду досить великий і включає в себе ще й ООН, Інтернет та Радіо. При такій досить агресивної стратегії навряд чи хтось з конкурентів зможе потягатися з українським Амазоном.
За матеріалами прес-релізу.
Читай також:
Diesel представив першого Chair Executive Officer»
"Бренд знайшов свого першого Chair Executive Officer, чиїм завданням було просидіти в порожньому кріслі СЕО цілий тиждень. Компанія отримала більше 2000 божевільних фото, гифо..."
IKEA випустила довгі нудні ролики, які пародіюють преролли»
"IKEA знову здивувала користувачів, опублікувавши дивні безглузді відео, представивши їх у форматі рекламних преролів, пише AdWeek. Шведський ритейлер, який позиціонує себе як..."
Упаковка-гра Chocolocuras»
"Ось воно сімейство Chocolocuras! Тут поліцейський, який перетворюється на злодія, і лев, який стає мисливцем. Варто повернути кришку на тубусі, і герої міняються тілами. Колі..."
Новий дизайн Skype»
"Оновлення містить яскравий дизайн, вбудований перегляд роликів на YouTube і “гифок”, стікери та інші модні функції. Наприклад, користувачі можуть обирати колір дл..."