Людина-невидимка у новій рекламі Moncler
Ліу Болін прославився завдяки «Ховаючись в місті» (Hiding in the City) — серії фотографій, яка почалася як перформанс у 2005 році. Заради кожної з них художник розмальовує самого себе, щоб бути під стати навколишнього обстановці і злитися з фоном так, щоб від самого Ліу залишився лише ледь помітний силует.
Місцем зйомок осінньої рекламної кампанії Moncler став не звичний художнику мегаполіс, а величні льодовики Ісландії. Розмальоване тіло Ліу Болін, приховане під шарами срібно-сірої фарби, немов розчинились і зникло в цій чарівній і страшною мерзлоті.
В результаті знімки вийшли абсолютно сюрреалістичними: Анні Лейбовіц ідеально передала настрій зйомки і ДНК-бренду в цілому.
До речі, Енні і Ліу не перший раз працюють разом. Для весняно-літньої реклами Moncler Болін ховався в Центральному парку і найстарішому книжковому магазині Нью-Йорка.
Канадська художня галерея запустила додаток, який “оживляє” картини»
"Додаток використовує технологію доповненої реальності: якщо навести мобільний телефон чи планшет із запущеним ReBlink на картину, відвідувач галереї зможе побачити її сюжет п..."
Агентство «ВАРТО» попіарить клініки «Добробут»»
"Агентство комунікацій «ВАРТО» стало PR-партнером медичної мережі «Добробут». Команда агентства буде займатися супроводом відкриття і роботи кардіохірургічного відділення в кл..."
Макс Барських Алан Бадоєв, Fresh Shot – три в одному»
"Як сталося злиття трьох номерів №1 на ринку в одному амбітному проекті? Макс Барських – виконавець, який тримає в напрузі музичний ринок не тільки України, але і Європи..."
Audi і Airbnb здають в оренду апартаменти на футбольному полі»
"Взяти участь у розіграші права переночувати на стадіоні Allianz Arena може кожен охочий, для цього потрібно відправити 23 липня в 11:59 на сайт Airbnb розповідь про свою сім&..."