Volvo встановила унікальний білборд, який працює від удару блискавки
Продажі нової моделі бренду повинні були початися в звичайний для Таїланду сезон дощів, чим скористалися Volvo Car Thailand і агентство GREYnJ United, створили унікальний рекламний щит, передає Brandinginasia. Щоб підкреслити, що модель автомобіля S90 T8 Plug-in Hybrid працює на найчистішою в світі енергії, інженерами з Macco Group була створена технологія, що дозволяє використовувати удар блискавки для включення підсвічування реклами.
Кожен Volvo Lightning-Powered Billboard був обладнаний системою громовідводів, завдяки чому розряди блискавок залучалися і тут же перероблялися в електрику. Метеодані дозволяли технічної команді стежити за наближенням грози до рекламного щита, після чого за допомогою декількох камер і інфрачервоних датчиків споживачі могли стати свідками унікального електричного явища на сторінці Volvo Cars Thailand в Facebook.
Кампанія проходила в вересні 2017 року онлайн, на радіо та на цифрових зовнішніх носіях. Нещодавно стали відомі результати, і вони вражають – вірусний ефект від публікацій дозволив досягти безкоштовних медіапоказників, на які могло бути витрачено в разі їх звичайної закупівлі $4 млн. Число шанувальників бренду в соцмережах збільшилася в 10 разів, а щомісячні продажі виявилися втричі більше, ніж після будь-якої іншої кампанії Volvo в Таїланді.
За матеріалами https://adindex.ru
Читай також:Apple розповіла про переваги Apple Watch 3 у новій рекламі»
"Компанія випустила одразу кілька коротких роликів, присвячених огляду можливостей нових смарт-годинників. У новій рекламі Apple нагадує користувачам про те, що третє поколінн..."
Нікі Мінаж стала чарівною феєю у різдвяному фільмі H&M»
"У рекламному ролику розповідається історія маленької дівчинки, яка потрапляє в чарівний світ і бореться проти злого брата Санта-Клауса, щоб врятувати свята. Нікі Мінаж грає м..."
Новий ролик про батончик EatMe в їстівному папері»
"Щоб познайомити споживача з таким простим винаходом, київське діджитал-агентство #ODDEE зняло новий атмосферне промо-ролик. Його головна комунікативна завдання – пояснити, що..."
Австрійський дизайнер придумав телефонозаменитель»
"Австрійський дизайнер Клеменс Шиллингер розробив 5 об’єктів, які по формі і по вазі схожі на смартфони. У кожного з них вживлені кам’яні кульки, що імітують ті ру..."