E-mail маркетинг. Вичерпне керівництво

6-19-2017

E mail маркетинг. Вичерпне керівництво 85963b867bd7505bc8f098133b3e890e

Електронні розсилки як маркетинговий інструмент мають свої особливості: зазвичай широке охоплення, але не завжди високий відгук: часто їх навіть не читають. Що можна зробити, щоб підвищити інтерес до вашої розсилки? Де взяти потрібну базу передплатників? Як оформити передплатну сторінку? Яким чином вибудувати серію листів, які інформують про конкретну акції і спонукають до дії, щоб усе спрацювало в потрібний момент? Тут ви знайдете відповіді відомого спеціаліста по е-mail маркетингу.

Якщо вам потрібно домогтися максимальної ефективності електронної розсилки, ви правильно вибрали книгу.

Читай також:

Партизанський маркетинг. Прості способи отримання великих прибутків при малих витратах»
"Партизанського маркетингу не вчать на заняттях з маркетингу, про нього не пишуть у звичайних підручниках, його не застосовують рекламні агентства, і він невідомий більшості в..."

Восьмий навик. Від ефективності до величі»
"У сучасному світі ефективність стає обов’язковою для людей і організацій. Однак, щоб виживати і процвітати, виділятися серед інших і вести за собою в новій реальності, ..."

Як продавати рекламу, або Порятунок плану продажів в кризу»
"Щоб стати продавцем реклами, їм потрібно народитися – або прочитати цю книгу! Вона містить чіткий алгоритм дій і практичних інструкцій про те, що робити рекламному агенту в у..."

100% бренд. Як продавати щастя»
"Автор – молодий талановитий копірайтер, журналіст, консультант з реклами та PR. Він з тих, що залишаються за кадром телевізійних роликів, газетних публікацій і навіть, що при..."

У рубриці: Книги