Чиказький музей природної історії залучає перехожих до власної PR-кампанії
Незабаром експонати Чиказького музею природної історії імені Філда розкажуть власні історії голосами жителів міста завдяки ініціативі від Leo Burnett. Агентство написало близько 100 коротких текстів з метою дати «голос» різним рослинам, тваринам і мінералам з постійної колекції музею. Тексти не позбавлені гумору.
Приміром, брахнозавр скаржиться на свій розмір, коли обговорює внесок палеонтолога Ельмера Ріггса. Жителів Чикаго запрошують записати монологи в спеціальній pop-up аудіо-будці, яка цього літа переміщається по місту. Відвідувачі музею зможуть почути найбільш вдалі запису під час аудіо-турів. В агентстві відзначили, що культурний ринок Чикаго став дуже конкурентним і музею необхідно нарощувати базу, виділятися серед конкурентів і йти в ногу з новими смаками і очікуваннями.
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:EasyJet вже перетворює літаки в літаючі дитячі бібліотеки»
"У EasyJet прийняли рішення організувати кампанію після ознайомлення з результатами нового дослідження, згідно з яким кількість дітей, які читають книги крім шкільної програми..."
Комедійна історія від Serviceplan Ukraine для Київстар»
"Чи насправді економити означає відмовлятися від своїх бажань і в усьому себе обмежувати? Саме так вважає герой нового ролика Київстар, чий стиль життя аж ніяк не відповідає г..."
Відеостудія Ministry Film створила рекрутинговий 2D-ролик»
"Сюжет відео демонструє дух, цінності і можливості роботодавця і спрямований на пошук нових співробітників. Денис Погребняк, засновник студії Ministry Film, режисер: Нам завжд..."
HBO і Tourism Ireland пошили 77-метровий гобелен – піарять новий сезон «Гри престолів»»
"Канал та організація, яка відповідає за маркетинг острова, відзначили повернення серіалу олдскульною кампанією: 77-метровим гобеленом. Гобелен рекламує Північну Ірландію, де ..."