Чиказький музей природної історії залучає перехожих до власної PR-кампанії

7-21-2017

Незабаром експонати Чиказького музею природної історії імені Філда розкажуть власні історії голосами жителів міста завдяки ініціативі від Leo Burnett. Агентство написало близько 100 коротких текстів з метою дати «голос» різним рослинам, тваринам і мінералам з постійної колекції музею. Тексти не позбавлені гумору.

Чиказький музей природної історії залучає перехожих до власної PR кампанії e1fdf58da4b7b22118a09ed1b34d1d92

Приміром, брахнозавр скаржиться на свій розмір, коли обговорює внесок палеонтолога Ельмера Ріггса. Жителів Чикаго запрошують записати монологи в спеціальній pop-up аудіо-будці, яка цього літа переміщається по місту. Відвідувачі музею зможуть почути найбільш вдалі запису під час аудіо-турів. В агентстві відзначили, що культурний ринок Чикаго став дуже конкурентним і музею необхідно нарощувати базу, виділятися серед конкурентів і йти в ногу з новими смаками і очікуваннями.

 

За матеріалами http://mmr.ua/

Читай також:

EasyJet вже перетворює літаки в літаючі дитячі бібліотеки»
"У EasyJet прийняли рішення організувати кампанію після ознайомлення з результатами нового дослідження, згідно з яким кількість дітей, які читають книги крім шкільної програми..."

Комедійна історія від Serviceplan Ukraine для Київстар»
"Чи насправді економити означає відмовлятися від своїх бажань і в усьому себе обмежувати? Саме так вважає герой нового ролика Київстар, чий стиль життя аж ніяк не відповідає г..."

Відеостудія Ministry Film створила рекрутинговий 2D-ролик»
"Сюжет відео демонструє дух, цінності і можливості роботодавця і спрямований на пошук нових співробітників. Денис Погребняк, засновник студії Ministry Film, режисер: Нам завжд..."

HBO і Tourism Ireland пошили 77-метровий гобелен – піарять новий сезон «Гри престолів»»
"Канал та організація, яка відповідає за маркетинг острова, відзначили повернення серіалу олдскульною кампанією: 77-метровим гобеленом. Гобелен рекламує Північну Ірландію, де ..."

У рубриці: Новини