Комедійна історія від Serviceplan Ukraine для Київстар
Чи насправді економити означає відмовлятися від своїх бажань і в усьому себе обмежувати? Саме так вважає герой нового ролика Київстар, чий стиль життя аж ніяк не відповідає гордого імені Лева. І «великим економістом» він виглядає хіба що у власних очах.
Тож як розповісти абонентам Київстар про можливості, що вдовольнять і їхні гаманці, і щоденні потреби? Агенція Serviceplan Ukraine відповідає на це запитання, створивши комедійну історію про жіночу солідарність із хепі-ендом. Задоволені залишаться усі, адже з пакетом послуг «Київстар Всі разом» кожен абонент отримує ще більше переваг за менші гроші. Одразу три послуги, які просто необхідні для комфортного життя: швидкісний Домашній Інтернет, телебачення з великим вибором каналів та якісний мобільний зв?зв’язок доступні для підключення за півціни.
Тепер можна не обмежувати себе, отримуючи бажані послуги, і до того ж регулярно економити, адже знижка 50% — це назавжди.
Kyivstar
Marketing Director — Павло Даніман
Head of Marketing Communications Department — Юрій Чорненький
Brand Manager — Ірина Кошик
Serviceplan Ukraine
Creative Director — Ігор Клименко
Creative Group Head — Василь Танасійчук
Art Director — Володимир Денис
Copywriter – Володимир Денис
Account Director — Леся Заводна
Account Manager — Євгенія Дубовик
Pronto Film Production
Director — Панос Короніс
DoP — Антоніс Жкеріс
1st AD — Дмитро Хасанов
Production Designer — Олексій Величко
Executive producer — Максим Асадчий
Producer — Олена Сауліч
Assistant — Анастасія Ковальова
Postproduction & Sound:
Wizard Post
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Відеостудія Ministry Film створила рекрутинговий 2D-ролик»
"Сюжет відео демонструє дух, цінності і можливості роботодавця і спрямований на пошук нових співробітників. Денис Погребняк, засновник студії Ministry Film, режисер: Нам завжд..."
HBO і Tourism Ireland пошили 77-метровий гобелен – піарять новий сезон «Гри престолів»»
"Канал та організація, яка відповідає за маркетинг острова, відзначили повернення серіалу олдскульною кампанією: 77-метровим гобеленом. Гобелен рекламує Північну Ірландію, де ..."
Staropramen про таємниці виготовлення пива у новій кампанії»
"Всю 150-річну історію пивовари самого популярного у світі празького пива прагнули до створення досконалого і послідовного смаку. На початку XX століття на пивоварні Staropram..."
У Watsons створили «Допомішку» для боротьби з дитячими онкозахворюваннями»
"Взяти участь може кожен бажаючий. Для цього необхідно придбати товар торгової марки «LUCKY DAY» з позначкою «Допомішка» у мережі магазинів і аптек Watsons. Одна гривня з кожн..."