EasyJet вже перетворює літаки в літаючі дитячі бібліотеки
У EasyJet прийняли рішення організувати кампанію після ознайомлення з результатами нового дослідження, згідно з яким кількість дітей, які читають книги крім шкільної програми, перебуває у Великобританії на рекордно низькому рівні, передає MarcCom.
Влітку 2017 року літаками easyJet вилетить з британських аеропортів у відпустку 750 000 сімей, і у авіакомпанії є унікальна можливість змусити дітей захопитися книгою, поки вони знаходяться в літаку.
Сім тисяч примірників дитячої класики, в тому числі такі книги як «Пітер Пен», «Пригоди Аліси в країні чудес», «Чарівник з країни Оз» і «Діти залізниці», будуть доступні на борту 147 авіапарку літаків easyJet у Великобританії. Почавши читання в польоті, діти повинні залишити книгу на борту, а при бажанні можуть завантажити цікаву книгу на сайті кампанії.
З вибором книг для «літаючої бібліотеки» допомагала відома дитяча письменниця і лауреат багатьох премій в області дитячої літератури Жаклін Уїлсон. За її словами, вона намагалася підібрати ті твори, з якими діти вже знайомі з екранізаціями, і ті сюжети, які можуть зацікавити як дівчаток, так і хлопчиків.
В ході дослідження easyJet було опитано 2000 британських батьків з дітьми у віці від 8 до 12 років, і з’ясувалося, що 8 з 10 батьків (83%) кажуть, що порівняно з часами молодості діти читають менше. Також виявилося, що діти читають у середньому три книги протягом літніх канікул, на відміну від чотирьох книг, які в цьому віці читали за канікули їхні батьки, тобто обсяг читання знизився на 25% за одне покоління.
Кампанія «Flybraries» розроблена в агентстві Taylor Herring.
easyJet launch new ‘Flybraries’
За матеріалами https://adindex.ru
Читай також:Комедійна історія від Serviceplan Ukraine для Київстар»
"Чи насправді економити означає відмовлятися від своїх бажань і в усьому себе обмежувати? Саме так вважає герой нового ролика Київстар, чий стиль життя аж ніяк не відповідає г..."
Відеостудія Ministry Film створила рекрутинговий 2D-ролик»
"Сюжет відео демонструє дух, цінності і можливості роботодавця і спрямований на пошук нових співробітників. Денис Погребняк, засновник студії Ministry Film, режисер: Нам завжд..."
HBO і Tourism Ireland пошили 77-метровий гобелен – піарять новий сезон «Гри престолів»»
"Канал та організація, яка відповідає за маркетинг острова, відзначили повернення серіалу олдскульною кампанією: 77-метровим гобеленом. Гобелен рекламує Північну Ірландію, де ..."
Staropramen про таємниці виготовлення пива у новій кампанії»
"Всю 150-річну історію пивовари самого популярного у світі празького пива прагнули до створення досконалого і послідовного смаку. На початку XX століття на пивоварні Staropram..."