IKEA випустила довгі нудні ролики, які пародіюють преролли

11-2-2017

IKEA випустила довгі нудні ролики, які пародіюють преролли f30d4b691da875f90176ce229cd2c7f0
IKEA знову здивувала користувачів, опублікувавши дивні безглузді відео, представивши їх у форматі рекламних преролів, пише AdWeek. Шведський ритейлер, який позиціонує себе як бренд, що знає все про повсякденного побутового життя людей і про домашній затишок, на цей раз показав, як безглуздо можна проводити час.

У кампанії Irresistible Pointless TrueView Ads («Непереборно безглузда реклама з реальними зйомками») зміст настільки сумно, що самі дійові особи роликів неодноразово переконують і навіть просять користувачів скинути рекламу. Якщо ж вони цього не роблять, то їм доводиться близько п’яти хвилин або навіть довше спостерігати за тим, як на екрані нічого не відбувається. Точніше, відбувається, але дуже монотонно, одноманітно і беззмістовно. Можна спостерігати, як миється посуд, як молоді люди займаються нескінченним і безглуздим армрестлінгом, як хтось цілується.

Кампанію для IKEA Sweden розробило шведське агентство ?kestam Holst, де заявили про несподівані результати – середній час перегляду становить близько трьох хвилин, а 39% користувачів (що чимало) витримують ролики до кінця.

Це не перша реклама IKEA в незвичному форматі – не так давно бренд опублікував рекламу, яка тривала 25 хвилин, і її теж активно дивилися.

За матеріалами AdWeek

Читай також:

Упаковка-гра Chocolocuras»
"Ось воно сімейство Chocolocuras! Тут поліцейський, який перетворюється на злодія, і лев, який стає мисливцем. Варто повернути кришку на тубусі, і герої міняються тілами. Колі..."

Новий дизайн Skype»
"Оновлення містить яскравий дизайн, вбудований перегляд роликів на YouTube і “гифок”, стікери та інші модні функції. Наприклад, користувачі можуть обирати колір дл..."

NASA і Хелловін»
"Космічне агентство NASA підготувало особливий плейлист з космічних звуків з нагоди святкування Хеллоуїна. Свою добірку з 22 “треків” вони додали в відкрите корист..."

Koblevo показав, як створюється справжнє вино»
"Створене в рамках нової кампанії рекламне відео показує сторону життя виноградарів, яка прихована від очей широкої публіки: важку роботу на виноградниках в спеку і холод, без..."

У рубриці: Новини