Бренд Reese’s на Хеллоуїн обмінював нудні цукерки на свої солодощі
Цукерковий бренд Reese’s встановили в Нью-Йорку під час свята вендінговий автомат, який обмінює всі ці нудні цукерки на їх новинку. Правда, до автомата тут же вишикувалися неймовірні черги незадоволених своїм уловом.
Селена Гомес на прослуховуванні у різдвяній рекламі Coach»
"Головні ролі в різдвяному промо Coach виконали співачка і актриса Селена Гомес і намальовані за допомогою комп’ютерної графіки тварини — сова, білка, жаба, свиня і лиси..."
Audi намалювали в мультфільмі «Переодягнені шпигуни»»
"Мультфільм вийде в прокат у вересні наступного року і дасть глядачам уявлення про футуристичною машині німецького автобренда, пише MediaPost. Автомобіль обладнаний функцією а..."
Burger King рекламує доставку їжі з допомогою реальних знімків автомобільних аварій»
"У минулому році компанія використовувала знімки реальних пожеж для того, щоб просунути свої страви на грилі. Та реклама, нагадаємо, отримала Гран-Прі в Каннах. Вдалий хід вир..."
Jagermeister Ukraine разом з Havas Digital Kyiv запустили тематичне промо на Halloween»
"Основною платформою для digital-промо був обраний Instagram. А саме – Instagram Stories, які дають можливість бренду нативно інтегруватися в середовище користувачів. Користув..."