BMW потролив Volkswagen за допомогою зовнішньої реклами
Бренди-конкуренти ніколи не втрачають можливості «вколоти» чи потролити свого конкурента. На цей раз на поле сарказму та троллінгу ступили найбільші автомобільні марки.
Дилерські центри BMW і Volkswagen в Тунісі знаходяться прямо один за одним. Саме своє розташування вирішив обіграти BMW в жартівливій зовнішньої реклами.
Перебуваючи першим на шляху під’їжджаючих клієнтів, щит від бренду, адресований автолюбителям, що направляються у центр Volkswagen, повідомляє: «Ніколи не пізно передумати».
У самоті плакат провисів недовго. Кілька днів потому позаду нього з’явився відповідь від Volkswagen. Банер містив напис: «Ніхто не проміняє лідируючу марку». Над слоганом розмістилися чотири кільця Audi (входить в концерн Volkswagen), чудово вписані в слово «Looool» («laughing out loud» — голосно сміятися).
За матеріалами http://www.sostav.ru/
Читай також:Компанія Intel показала неймовірне шоу з 1 218 дрона на відкритті Олімпіади»
"Вперше дрони Shooting Star від компанії Intel з’явилися «на сцені» на початку 2016 року, і з того часу вони набувають все більше покращень. Спочатку компанія встановила..."
Мама Ілона Маска знялася в рекламі деніму»
"Американська марка деніму DL1961 випустила нову рекламну кампанію. У зйомках взяли участь чотири моделі: 26-річна Емілі Ратаковски, 69-річна мама Ілона Маска Мей, 33-річна Ел..."
KFC Канада обмінює біткоїни на бакет з куркою»
"Мережа фаст-фуд ресторанів пропонує канадцям бакет з куркою і фрі в обмін на криптовалюту, хоча в мережах бренд зізнається, що не розуміє, що це таке. «Ми не знаємо, що таке ..."
Netflix обдурив відвідувачів CES-2018 фейковим стендом»
"В цьому році на виставці споживчої електроніки в Лас-Вегасі відвідувачі, проходячи стенди Samsung і Sony, наштовхуються на жахливий стенд з «вирощеними в лабораторії» людьми...."