Netflix обдурив відвідувачів CES-2018 фейковим стендом
В цьому році на виставці споживчої електроніки в Лас-Вегасі відвідувачі, проходячи стенди Samsung і Sony, наштовхуються на жахливий стенд з «вирощеними в лабораторії» людьми. Два манекени і «людина» у вакуумному пакеті виявилися PR-ходом Netflix для промо нового серіалу «Видозмінений вуглець».
Відвідувачі, які зайшли на стенд, дізнаються від співробітників в білих костюмах про інтригуючою концепції безсмертя за допомогою «людських рукавів».
Ідея полягає у трансформації свідомості людини під взаємозамінне «людське тіло» для продовження життя. Маркетингова ідея виявилася вдалою, і багато попалися на вудку.
Тизер серіалу:
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:Віртуальна модель набрала півмільйона абонентів в Instagram»
"Судячи по знімках, модель Лив відвідує вечірки з друзями та виставки, засмагає на пляжі, ходить по магазинах і читає книги — словом, займається всім тим, чим може займатися б..."
Страхова компанія Geiko випустила Youtube-рекламу, яка перериває сама себе»
"Американська страхова компанія Geico запустила рекламну кампанію з преролл-роликів — відеореклами, яка показується користувачам під час перегляду інших роликів. В ході відео ..."
Песик відомого модельєра став зіркою рекламної кампанії Versace»
"Головною зіркою рекламної кампанії Versace стала улюблений песик відомого модельєра Донателли Версаче — джек-рассел-тер’єр Одрі. Над знімками працював бразильський худо..."
49-річна Скаллі з «Секретних матеріалів» знялася оголеною для PETA»
"49-річна акторка Джилліан Андерсон, що зіграла Скаллі в серіалі «Секретні матеріали», підтримала акцію організації PETA, яка веде боротьбу за права тварин. Наслідуючи приклад..."