Анатомія рекламних оголошень. Як створювати тексти, що продають

6-16-2017

Анатомія рекламних оголошень. Як створювати тексти, що продають 140bc8728be48ad1986873e0a5165e7bЗапропонувати хорошу ідею нелегко, але можна. Набагато важче запропонувати затребувану і своєчасну ідею. А втілити ідею в реальному житті інтелектуальної і вишуканій формі складніше у сто крат. Перед вами видання, яке надихнуло ціле покоління рекламістів і копірайтерів на створення креативних текстів.
Автор ділиться унікальним досвідом формування історії брендів на телебаченні і радіо, у друкованих виданнях та зовнішніх оголошеннях, а також в інтерактивних, динамічних онлайн-просторах. Увазі читачів представлені цікаві приклади, що охоплюють всі сучасні засоби масової інформації: цифрові, соціальні і традиційні. Поради автора допоможуть довести до досконалості ваше вміння створювати нотатки, розкріпачити і розвинути ваше творче начало.

Видання адресовано фахівцям з реклами, майбутнім майстрам рекламного бізнесу – знайдіть можливості для геніальних осяянь і отримаєте насолоду від своєї роботи. Також книга буде цікава професіоналам рекламного бізнесу і досвідченим керівникам, знаючим ціну продають ідеям, відкрийте нові шляхи ефективного просування ваших товарів і послуг.

Чому варто прочитати цю книгу
Запропонувати хорошу ідею нелегко, але можна. Набагато важче запропонувати затребувану і своєчасну ідею. А втілити ідею в реальному житті інтелектуальної і вишуканій формі складніше у сто крат. Перед вами видання, яке надихнуло ціле покоління рекламістів і копірайтерів на створення креативних текстів.

Унікальність книги
Автор ділиться унікальним досвідом формування історії брендів на телебаченні і радіо, у друкованих виданнях та зовнішніх оголошеннях, а також в інтерактивних, динамічних онлайн-просторах. Увазі читачів представлені цікаві приклади, що охоплюють всі сучасні засоби масової інформації: цифрові, соціальні і традиційні.

Чим сподобалася ця книга
Поради автора допоможуть довести до досконалості ваше вміння створювати нотатки, розкріпачити і розвинути ваше творче начало.

Від автора
“Знімаючи капелюха перед видатними піонерами мистецтва реклами, в цій книзі я пропоную вам ідеї. Вони склалися з думок автора і мудрості тих розумних людей, яких мені пощастило зустріти за своє життя, працюючи над створенням, просуванням і втіленням ідей для широкого кола найрізноманітніших клієнтів.”

Люк Салліван

Книга підійде
Молодим фахівцям з реклами, майбутнім майстрам рекламного бізнесу – знайдіть можливості для геніальних осяянь і отримаєте насолоду від своєї роботи. Професіоналів рекламного бізнесу, досвідченим керівникам, знаючим ціну продають ідей – відкрийте нові шляхи ефективного просування ваших товарів і послуг.
Відгуки
“Люк Салліван дає відмінні уроки новачкам рекламної галузі – і одночасно воскрешає смішні, хоча і “крізь сльози”, спогади у тих, хто давно присвятив себе цій чудовій і часто божевільної професії.”

Лі Клоу, голова та директор TBWA/Worldwide

“Цей бізнес змінюється з шаленою швидкістю, але поради Люка Саллівана поза часом. Якщо ви успішно працюєте в рекламі, ця книга зробить вас ще краще. Якщо ви вже домоглися значних успіхів, то вона допоможе перетворити їх у видатні.”

Майк Хьюз, президент The Martin Agency

“Читаючи роздуми Люка про рекламної індустрії, так і хочеться почати все спочатку. Якби тільки не ці типчики з глави 11.”

Боб Беррі, Barrie D Rozario Murphy

Читай також:

Інфографіка. Світ, яким ви ніколи не бачили його раніше»
"Якщо вам хочеться поглянути на світ по-новому, то тепер у вас є чудова можливість зробити це. У книзі зібрані цікаві дані зі всього світу на різні теми – найдорожчі вес..."

Ідеї на мільйон доларів від Брюса Бартона – засновника найбільшого світового рекламного агентства BBDO»
"У 30-х роках минулого століття ім’я Брюса Бартона – фантастично успішного рекламіста з Америки – було у всіх на слуху. Багато рекламістів сьогодення називаю..."

Злом маркетингу. Наука про те, чому ми купуємо»
"Про що ця книга У цій книзі споживче поведінка аналізується за допомогою сучасної науки про прийняття рішень. Автор розповідає про причини здійснення покупок на прикладі брен..."

PR-проектування. Від ідеї до втілення в реальність»
"Як пропіарити фірму? Як заробити позитивну репутацію фірмі? Як підвищити обсяги продажів? Як вести себе в ситуації, коли в фірмі все валиться? На всі ці та багато інших питан..."

У рубриці: Книги