Злом маркетингу. Наука про те, чому ми купуємо

6-14-2017

Злом маркетингу. Наука про те, чому ми купуємо b7a061f66004573c94f118dbefb82796Про що ця книга
У цій книзі споживче поведінка аналізується за допомогою сучасної науки про прийняття рішень. Автор розповідає про причини здійснення покупок на прикладі брендів та послуг, розповідає, що відбувається у свідомості покупця, коли він приймає рішення, і як ви можете використовувати сучасні наукові дослідження у своїй маркетингу.

Для кого ця книга
Це книга для маркетологів, які хочуть краще зрозуміти споживачів, і для споживачів, які хочуть знати, як їх рішеннями маніпулюють.

Цитати з книги

Чому схеми не працюють?
Пришпоренные галасом і успіхом “Горили”, директора Cadbury негайно замовили ще одну кампанію. Здавалося, що може бути простіше: та ж стратегія, те ж агентство, той же режисер, та ж ідея, цілі та бюджети? Але продовження не сподобався покупцям.

Чому фокус-групи брешуть?
Схожий випадок стався з енергетичним напоєм Red Bull, про який під час попередніх тестів відгукувалися: “Гидота”, “На смак як ліки” і “Ніколи не буду його пити”, а сьогодні він чудово продається у всьому світі.

Тест на чесність
В кожному офісі є невелика кухонька, де поряд з чайником зазвичай стоїть коробка, куди співробітники кладуть гроші на заповнення витрат на чай, каву. В ході одного експерименту на стіну біля “коробки чесності” повісили вирізані з журналу очі, в результаті чого люди стали класти туди більше грошей.

Ефект обрамлення
Автомобілі Volkswagen Sharan і Ford Galaxy ідентичні – причому збірка обох проводиться на тих же заводах, – але покупці готові заплатити дві тисячі доларів більше за VW завдяки створеній брендом аурі.

Нейронні предиктори покупок
Вчені з’ясували принцип покупки: якщо ставлення активації системи задоволення до рівня болю перевищує певне значення, людина схильна зробити покупку. Мозок вираховує “чисту цінність”, і якщо різниця між очікуваним задоволенням і стражданням досить велика, покупка відбувається.

Сприйняття ціни
Як і у випадку з цінністю, сприйняття ціни відбувається на двох рівнях: эксплицитном та імпліцитному. Эксплицитная ціна зазначена на ціннику. На сприйняття імпліцитної ціни впливає її презентація.

Читай також:

PR-проектування. Від ідеї до втілення в реальність»
"Як пропіарити фірму? Як заробити позитивну репутацію фірмі? Як підвищити обсяги продажів? Як вести себе в ситуації, коли в фірмі все валиться? На всі ці та багато інших питан..."

Маркетингові комунікації та інформаційні ресурси підприємства»
"Монографія являє собою виклад базових підходів до формування системи прикладних комунікацій. Робота присвячена проблемам інформаційних ресурсів менеджменту і маркетингу підпр..."

Бізнес в Instagram. Від реєстрації до перших грошей»
"Instagram, з’явившись у жовтні 2010 року, за 5 років має мільйони шанувальників у всьому світі. Ідеальний інструмент для самовираження, Instagram не тільки дозволяє кор..."

Маркетинг на 100%. Ремікс. Як стати хорошим менеджером по маркетингу»
"Книга “Маркетинг на 100%” була номінована в 2003 році на “Книгу року” (розділ “Ділова література”). У 2003, 2004 і 2005 роках була визнана..."

У рубриці: Книги