PR-проектування. Від ідеї до втілення в реальність
Як пропіарити фірму? Як заробити позитивну репутацію фірмі? Як підвищити обсяги продажів? Як вести себе в ситуації, коли в фірмі все валиться? На всі ці та багато інших питань відповідає ця книга.
У даному виданні розглянуто суть PR-проектування, його складові елементи. Показаний весь цикл від формулювання проблеми до відстеження ефективності. Виклад супроводжується наочними прикладами вже реалізованих (вдалих і не зовсім) PR-проектів.
Книга дозволить в короткі терміни зрозуміти суть PR-проектування, оцінити його простоту і зручність і приступити до активного використання.
Видання призначене в першу чергу практикам, для яких імідж, репутація не просто слова, а щоденна реальність.
Читай також:Маркетингові комунікації та інформаційні ресурси підприємства»
"Монографія являє собою виклад базових підходів до формування системи прикладних комунікацій. Робота присвячена проблемам інформаційних ресурсів менеджменту і маркетингу підпр..."
Бізнес в Instagram. Від реєстрації до перших грошей»
"Instagram, з’явившись у жовтні 2010 року, за 5 років має мільйони шанувальників у всьому світі. Ідеальний інструмент для самовираження, Instagram не тільки дозволяє кор..."
Маркетинг на 100%. Ремікс. Як стати хорошим менеджером по маркетингу»
"Книга “Маркетинг на 100%” була номінована в 2003 році на “Книгу року” (розділ “Ділова література”). У 2003, 2004 і 2005 роках була визнана..."
Інтерв’ю з PR-радником»
"Ця книга – не теоретичні викладки з курсу “Public Relations”, а практичне керівництво. Автор ділиться з читачами своїм багатим досвідом роботи в галузі журн..."