Western Union оновив логотип
Компанія Western Union представила свій новий логотип.
Фірмові кольори були збережені, але стали менш насиченими. Накреслення бренду стало більш легким, стиль — більш лаконічним. Також компанія випустила нові рекламні ролики.
Компанія Western Union – один з лідерів світового ринку платіжних послуг. Працює під торговими марками Vigo, Orlandi Valuta, Pago Facil і Western Union. Глобальна мережа компанії налічує 550 тис. пунктів обслуговування клієнтів в більш ніж 200 країнах. Загальна сума всіх транзакцій через Western Union в 2018 році склала $300 млрд.
МК «Галичина» запустила YouTube-канал про ком’юніті нового покоління»
"У коротких динамічних відеороликах компанія розповідатиме про спільноти, які живуть і творять в Україні, змінюють світ на краще та надихають усіх проводить дозвілля корисно т..."
Oreo випустила рекламу печива в стилі серіалу “Гра престолів”»
"У короткому відео печиво викладено у вигляді замків. Тизер знятий у стилі оригінальної заставки з серіалу. Всього в ролику використовували 2750 печива Oreo. Лімітоване печиво..."
Google порівняв довге завантаження сайту з очікуванням в реальному житті»
"У Google вирішили показати, як ситуація тривалого очікування виглядала б в реальному житті – у кав’ярні, магазині або бібліотеці. Вийшло смішно і наочно...."
Зламані життя за зниженими цінами у новій кампанії Serviceplan і FFRE»
"У всьому світі близько 50 мільйонів чоловік страждають епілепсією, одним з найбільш поширених неврологічних захворювань. Причому, близько 70% випадків епілепсія піддається лі..."