Oreo випустила рекламу печива в стилі серіалу “Гра престолів”
У короткому відео печиво викладено у вигляді замків. Тизер знятий у стилі оригінальної заставки з серіалу. Всього в ролику використовували 2750 печива Oreo.
Лімітоване печиво надійде в продаж вже 8 квітня — як раз в день прем’єри нового сезону “Гри престолів”.
Порівняйте з оригіналом:
Читай також:Google порівняв довге завантаження сайту з очікуванням в реальному житті»
"У Google вирішили показати, як ситуація тривалого очікування виглядала б в реальному житті – у кав’ярні, магазині або бібліотеці. Вийшло смішно і наочно...."
Зламані життя за зниженими цінами у новій кампанії Serviceplan і FFRE»
"У всьому світі близько 50 мільйонів чоловік страждають епілепсією, одним з найбільш поширених неврологічних захворювань. Причому, близько 70% випадків епілепсія піддається лі..."
Airbnb пропонує провести ніч з Моною Лізою»
"Той, хто зареєструється у конкурсі і потім виявиться щасливим переможцем, отримає особисту екскурсію по абсолютно порожньому Лувру, випити аперитив перед самою Моною Лізою і ..."
У Колонній залі КМДА відбувся сеанс «Музикотерапії» для дітей з аутизмом»
"5 квітня композитор та піаніст Євген Хмара провів спеціальний концерт «Музика, що зцілює» у супроводі квартету “Black Tie”. Захід відбувся у межах марафону Autism Friendly Sp..."