Новий ролик про батончик EatMe в їстівному папері

11-29-2017

Новий ролик про батончик EatMe в їстівному папері 8bb53f801a91b54ab3c7550166928d0f

Щоб познайомити споживача з таким простим винаходом, київське діджитал-агентство #ODDEE зняло новий атмосферне промо-ролик. Його головна комунікативна завдання – пояснити, що батончик на 100% їстівний. Так-так, кусайте разом з папером!

Абсолютно все нове спочатку було незвичайним. Ідея літати в небі, також колись здавалася неймовірною, як і пропозиція замінити масляні лампадки на електричні лампочки, або, замість голубів, надсилати повідомлення по дротах. Але, як би скептично людство спочатку не відносилося до нових ідей, тепер вони вважаються такими геніальними і зручними. Рисовий папір – це також зручно. Від такого батончика чисті пальці і совість: це не глазурована цукерка, а корисний перекус, ще й завдяки їстівної папері батончик не потрібні додаткові обгортки: пальці залишаться чистими навіть у спеку.

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Австрійський дизайнер придумав телефонозаменитель»
"Австрійський дизайнер Клеменс Шиллингер розробив 5 об’єктів, які по формі і по вазі схожі на смартфони. У кожного з них вживлені кам’яні кульки, що імітують ті ру..."

Французький банк висміяв блокувальники реклами»
"Французький Boursorama Bank підготував привабливу пропозицію на період «чорної п’ятниці» і одночасно посміявся над блокувальниками реклами, пише Marccom. Бонус для нови..."

Найдовшим роликом на британському ТБ стало відео процесу прання»
"Жінки витрачають близько року свого життя, вибираючи, що надіти. Це довго, але все-таки час не даремно витрачений. Чого не скажеш про наступний факт: кожен з нас проводить 61..."

Дизайнери втілили в пляшці майстерність ремісників»
"Створений образ віддає данину ремісникам, які вручну виробляють свої продукти. Це спиртний напій з китайської провінції Шаньсі. Його назва Yi Jing Fang пов’язано з істо..."

У рубриці: Новини