Віллоу Сміт прокотилася в токійському метро для нового ролика Chanel
До літа-2017 бренд підготував новий ролик за участю знаменитості – на цей раз 16-річна Віллоу гуляє по кварталах Дзимботе і Юракуте в Токіо, спускається в підземку, вибирає книги в букіністичної крамниці, пробує місцеву кухню і спілкується з японськими школярками. При цьому вона змінює вбрання, але не змінює одному аксесуару – сумки Chanel Gabrielle з твіду і позолоченої шкіри.
Реклама сумок Chanel Gabrielle була знята в Токіо невипадково, наприкінці травня там відбувся модний показ колекції M?tiers d’art, на якому була присутня Віллоу.
Креативний директор Chanel Карл Лагерфельд давно зробив ставку на молоде покоління: спочатку він звернув увагу на юну Лілі-Роуз Депп, а через деякий призначив посланницею марки Віллоу.
За матеріалами http://ru.hellomagazine.com/
Читай також:adidas піклується про океанах»
"В кінці травня adidas і Parley for the Oceans оголосили про запуск глобальної ініціативи – спільного проекту Run for the Oceans, який стартує під час всесвітнього тижня океан..."
Головний редактор Vogue UK зняв рекламу для Gap»
"Бренд Gap вирішив дати нове дихання базовим речам, а зняти рекламну кампанію запросив головного редактора журналу Vogue UK Едварда Эннинфула. В основу ролика «Bridging the Ga..."
Японці створили умови перевернутої гравітації»
"Для просування гри Gravity Rush 2 Playstation зняли короткометражку, в якій дві сестри намагаються зловити кошеня, в той час як пол поступово починає мінятися місцями з стеле..."
Шведський бренд зняв в рекламі 78-річну модель»
"Показ вперше пройшов на батьківщині марки — в Стокгольмі. За словами представників бренду, Лендорф добре знайома з продукцією компанії і самостійно підбирала образи для зйомо..."