Головний редактор Vogue UK зняв рекламу для Gap
Бренд Gap вирішив дати нове дихання базовим речам, а зняти рекламну кампанію запросив головного редактора журналу Vogue UK Едварда Эннинфула. В основу ролика «Bridging the Gap» лягла ідея розмаїття краси. Учасниками зйомок стали популярні моделі Алека Уек, Адвоу Абвоах, Линейси Монтеро, Крісті Брінклі, чемпіонка з фехтування Майлз Шаблі-Уотсон, репер Уиз Халіфа, актриса Пріянка Чопра та інші. Протягом хвилини головні герої танцюють і виконують пісню «Sunny» групи Boney M.
За словами Едварда головним завданням відео було втілити американський стиль, який просуває Gap, обігравши все в позитивному ключі.
За матеріалами http://fw-daily.com
Читай також:Японці створили умови перевернутої гравітації»
"Для просування гри Gravity Rush 2 Playstation зняли короткометражку, в якій дві сестри намагаються зловити кошеня, в той час як пол поступово починає мінятися місцями з стеле..."
Шведський бренд зняв в рекламі 78-річну модель»
"Показ вперше пройшов на батьківщині марки — в Стокгольмі. За словами представників бренду, Лендорф добре знайома з продукцією компанії і самостійно підбирала образи для зйомо..."
TABASCO розробило бренд MOSST»
"“Ми в TABASCO любимо працювати з новими проектами, стартапами, інноваціями. Раді бути частиною проекту наших партнерів – компанії MOSST Payments”, – р..."
Подорожі в Європу від Watsons збільшили показник задоволеності покупців»
"«Найважливішим показником успішності цієї акції для нас є безпрецедентне зростання такого важливого показника задоволеності наших клієнтів, як Net Promoter Score, – роз..."