«Укрпошта» запустила wishlist-сервіс зі знижками до Нового року
«Укрпошта» запустила wishlist-сервіс зі знижками до Нового року.
До Дня Святого Миколая та Нового року компанія Укрпошта разом з IT-компанією D2 і Rozetka запустили онлайн-сервіс, за допомогою якого можна загадати бажання.
На спеціальному сайті mykolai.rozetka.ukrposhta.ua до 31 грудня дорослі і діти можуть заповнити анкети та надіслати своєму чарівникові. Той, у свою чергу, отримає електронний лист SMS зі списком бажань і унікальним промокодом на знижку до 10% в онлайн-магазині Rozetka.
Для дітей магія полягає в тому, що вони пишуть листа Святому Миколаю і залишають контакти батьків лише для того, щоб чарівник міг перепитати, чи добре діти поводилися весь рік.
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:Apple зняла пародію на Елвіса Преслі в кампанії FaceTime»
"Американська корпорація Apple використала образ Елвіса Преслі у своєму рекламному ролику для кампанії з просування програми з технологією розпізнавання осіб FaceTime...."
Син фронтмена Oasis знявся в рекламі Zara»
"Іспанський бренд Zara представив чоловічу колекцію осінь-зима — 2018. Героєм рекламної кампанії бренду став старший син фронтмена Oasis Ліама Галлахера — Леннон. Примітно, що..."
Суцільнометалевий ребрендинг»
"В цьому році чимало рітейлерыв прийняли рішення про посилення своїх комунікаційних позицій. Не стали винятком і вузькоспеціалізовані мережі, однією з яких стала національна м..."
Lidl «захопила» зовнішню рекламу своїх конкурентів у різдвяному промо»
"Мережа супермаркетів запустила партизанську кампанію, уявивши себе більш дешевою альтернативою іншим мережам Waitrose і Marks & Spencer. Рекламне агентство TBWA створило ..."