У «Мічурін» створили бренд фонду допомоги постраждалим в АТО
Центр нейрореабілітації «Нодус» з 2014 року займається лікуванням військових. Але коли постало питання про розширення допомоги постраждалим в АТО, рішення було одне: виключно власний фонд. Тільки так кожна копійка, помножена на кращих спеціалістів центру, максимально ефективно лікуватиме постраждалих.
За створенням бренду фонду звернулися до агенції «Мічурін», де погодилися співпрацювати виключно на волонтерській основі. Адже кожен має допомагати тим, що у нього виходить найкраще.
Дедлайни проекту ще ніколи не булі настільки буквальними. Адже людське життя не почекає «ще кілька тижнів на доопрацювання».
Спочатку народилися слогани. «Витягнемо» або «піднімемо». Точніше про роботу центру нейрореабілітації не сказати. Якщо до когось й відносяться сталі вирази «витягнути з того світу» та «поставити на ноги» – то це саме про «Нодус». А далі вже цілком логічно виник образ гака будівельного крана, як символ надійності, міцності та сили.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Інноваційна упаковка для оливкової олії Olix»
"Це дизайн упаковки для оливкової олії, де на перше місце висуваються висока якість, вишуканість і досвід. Інноваційна форма горла пляшки надає продукту естетичність і додає ф..."
Radioaktive Film зняли ролик для британської компанії в київському метро»
"Ролик знятий у стилі шпигунського бойовика режисером Педро Мартін-Калера. За сюжетом ролика таємний шпигун Сара переслідує лиходія Олександра на галасливій станції. Агенти ст..."
Burger King подарував топ-фанату бренду в Facebook власний ресторан»
"У Burger King був чудовий креативний рік. І бренд завершив його ще одним PR-ходом у Франції, піднісши в подарунок цілий ресторан краще фанатові в Facebook. Користувач Sullyva..."
Кендалл Дженнер з балетним танцюристом буде рекламувати мокасини tod’s»
"Про це модель оголосила на вечірці tod’s в Мілані. Кендалл супроводжував Роберто Болле — італійський балетний танцюрист, соліст Ла Скала і Американського театру балету...."