Burger King подарував топ-фанату бренду в Facebook власний ресторан
У Burger King був чудовий креативний рік. І бренд завершив його ще одним PR-ходом у Франції, піднісши в подарунок цілий ресторан краще фанатові в Facebook. Користувач Sullyvan K. написав більше інших коментарів на сторінці бренду в Facebook – цілих 637 і продовжує їх писати. Тому мережа ресторанів і креативщики з Buzzman подякували його, вручивши йому власний ресторан. Burger King загорнув ресторан в пакувальний папір (для цього знадобився кілометр матеріалу, 35 співробітників і 1 ніч) і подарував його Саллівану. Над дверима напис свідчив: «Будинок Саллівана». Йому також надали власне місце для паркування, золотий піднос, власний столик і іменну упаковку для воппера.
Бренд придумав і веселий фінал кампанії, пообіцявши можливість безкоштовно харчуватися в мережі цілий рік користувачеві, який напише найбільше коментарів під новим відео в Facebook. За перші кілька годин бренд отримав майже 40 000 коментарів.
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:Кендалл Дженнер з балетним танцюристом буде рекламувати мокасини tod’s»
"Про це модель оголосила на вечірці tod’s в Мілані. Кендалл супроводжував Роберто Болле — італійський балетний танцюрист, соліст Ла Скала і Американського театру балету...."
iPhone X зближує людей в рекламі Orange»
"Французька телекомунікаційна компанія Orange випустила ролик спільно з Apple, в якому завдяки новому гаджету iPhone X молоді люди закохуються в один одного. З-за того, що рей..."
Wieden & Kennedy Portland створила в США ресторан лялькового розміру»
"Компанія Wieden & Kennedy Portland створила відеоролик, щоб показати, як мініатюрна їжа з KFC проводиться на дуже маленькій кухні. Джордж Фелікс, директор по рекламі в KF..."
Мадонна знялася у відвертій рекламі власної лінії косметики»
"Щоб запуск реклами не пройшов непомітно, співачка представила рекламну кампанію, зняту в її улюбленому агресивному стилі – БДСМ. Автором рекламної чорно-білої зйомки виступив..."