Дарина Білодід показала свій чорний пояс”
Дворазова чемпіонка світу і Mitsubishi Motors закликають обов’язково пристібатися в автомобілі у новій рекламній кампанії, яка була розроблена агентством Havas Engage.
Що ж, нехай всіх, хто нехтує правилом чорного поясу, чекає суворе і принципове хансоку!
Client: Mitsubishi Motors Ukraine
CEO: Нишино Кейсуке
COO: Денис Драч
Marketing Director: Юлія Самсон
Agency: Havas Engage
CEO: Володимир Зборовський
New Business Director: Олена Кудінова
Account Director: Наталія Ковтун
Creative Director: Кирило Чистяков
Art Director: Олена Гончаревская-Юхова
Senior Copywriter: Костянтин Мельников
Production: Knight
Director / DOP: Микита Кузьменко
Music: Дмитро Авксентьєв
Color Grading: Ольга Коржинська
Producer: Віталій Кукшин
Production Manager: Тетяна Чайковська
Post Production: Kiev Postproduction
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Johnson & Johnson зобов’язали заплатити $572 млн у зв’язку з кризою опіоїдним»
"Штат Оклахома зобов’язав Johnson & Johnson заплатити $572 млн компенсації за «небезпечної» кампанії, яка просувала знеболюючі незважаючи на те, що вони могли виклик..."
У білборді mcdonald’s розмістили готель для бджіл”»
"Шведський підрозділ мережі ресторанів швидкого харчування mcdonald’s вирішив запустити рекламну кампанію на підтримку місцевих бджіл. Про це пише портал The Drum. У Шве..."
Британський уряд запустив PR-кампанію з нагоди виходу з ЄС»
"Кампанія вартістю £100 млн запущена по всій Великобританії з метою підготовки нації до виходу з ЄС, який повинен відбутися 31 жовтня. Активність покликана підготувати громадс..."
Western Union оновив логотип»
"Компанія Western Union представила свій новий логотип. Фірмові кольори були збережені, але стали менш насиченими. Накреслення бренду стало більш легким, стиль — більш лаконіч..."