Теорія і практика зв’язків з громадськістю. Вступний курс

6-10-2017

Теорія і практика звязків з громадськістю. Вступний курс f5d02f5dc7a9b8ee046863d343199e1fПосібник підготовлено відповідно до вимог Державного освітнього стандарту і навчальної програми курсу “Теорія і практика зв’язків з громадськістю”, який є основним у професійній підготовці студентів, які навчаються за спеціальністю 350400 “Зв’язки з громадськістю”. Може бути використаний студентами інших спеціальностей в процесі вивчення навчальної дисципліни “Зв’язки з громадськістю”, слухачами факультетів підвищення кваліфікації, а також викладачами і аспірантами, практиками зв’язків з громадськістю.

Читай також:

101 спосіб розкрутки особистого бренду. Як зробити собі ім’я»
"Ви відмінний фахівець, але клієнти чомусь не вишиковуються до вас в довгу чергу? Швидше за все, вони просто не знають про те, яких висот досяг рівень вашої майстерності. Сьог..."

Як ввести покупця в транс. Нова психологія продажів і маркетингу»
"Уявіть, що ви володієте технікою маркетингу і продажів, які по своєму ефекту схожі на чаклунство! Наприклад, за допомогою правильних слів, сказаних в правильний час, ви перет..."

Як стати суперзіркою маркетингу. Незвичайні правила, завдяки яким переможно задзвенить ваш касовий апарат»
"Цитата “Якщо немає дзвону монет, то і маркетингу немає.” Джеффрі Джеймс Фокс Про що книга Про те, як стати професійним маркетологом, купують все більше клієнтів і..."

Побудовані навічно. Успіх компаній, що володіють баченням»
"Книга “Побудовані навічно” досліджує глибинні причини довгострокового успіху американських корпорацій. Джим Коллінз і Джеррі Поррас подають свіжий погляд на прийо..."

У рубриці: Книги