Як ввести покупця в транс. Нова психологія продажів і маркетингу

6-9-2017

Як ввести покупця в транс. Нова психологія продажів і маркетингу 4205082dc583fc201fed793cbc22e8faУявіть, що ви володієте технікою маркетингу і продажів, які по своєму ефекту схожі на чаклунство! Наприклад, за допомогою правильних слів, сказаних в правильний час, ви перетворюєте покупців, які не бажають купувати ваш товар або послугу, в постійних клієнтів…
Гадаєте, неможливо? Якщо ви дізнаєтеся секрети “купівельних трансів” від гуру маркетингу Джо Вітале, у вас вийде все це і навіть більше!
Скомбінувавши основи прицільного маркетингу з новітніми техніками впливу і переконання, автор демонструє, як ввести покупця в “купівельний транс” – особливий стан свідомості, в якому він стає більш навіюваною і поступливим, ніж зазвичай. Ввівши потенційного покупця “купівельний транс”, ви зможете позиціонувати себе і свій продукт у його свідомості так, що він неминуче прийме рішення на користь придбання.

Для безстрашних маркетологів і збутовиків, які прагнуть досягти вершин професійної майстерності і неймовірного успіху.

Читай також:

Як стати суперзіркою маркетингу. Незвичайні правила, завдяки яким переможно задзвенить ваш касовий апарат»
"Цитата “Якщо немає дзвону монет, то і маркетингу немає.” Джеффрі Джеймс Фокс Про що книга Про те, як стати професійним маркетологом, купують все більше клієнтів і..."

Побудовані навічно. Успіх компаній, що володіють баченням»
"Книга “Побудовані навічно” досліджує глибинні причини довгострокового успіху американських корпорацій. Джим Коллінз і Джеррі Поррас подають свіжий погляд на прийо..."

Навіщо ми пишемо. Відомі письменники про свою професію»
"У цій книжці зібрані історії 20 визнаних у всьому світі авторів. Вони діляться порадами та секретами письменницького ремесла, розповідають про те, що вони люблять у своїй про..."

Ідеї на мільйон, якщо пощастить – на два»
"Ідеї витають у повітрі, але до кого вони приходять раніше, комусь пізніше, а до когось не приходять зовсім. Тому створення скарбнички ідей дуже корисне заняття. Конкурс ̶..."

У рубриці: Книги