Страхова компанія Geiko випустила Youtube-рекламу, яка перериває сама себе
Американська страхова компанія Geico запустила рекламну кампанію з преролл-роликів — відеореклами, яка показується користувачам під час перегляду інших роликів.
В ході відео закадровий голос повідомляє, що ролик завадив перегляду, щоб показати рекламу Geico, а потім «перериває» власну рекламу своєї ж рекламою кілька разів.
Читай також:Песик відомого модельєра став зіркою рекламної кампанії Versace»
"Головною зіркою рекламної кампанії Versace стала улюблений песик відомого модельєра Донателли Версаче — джек-рассел-тер’єр Одрі. Над знімками працював бразильський худо..."
49-річна Скаллі з «Секретних матеріалів» знялася оголеною для PETA»
"49-річна акторка Джилліан Андерсон, що зіграла Скаллі в серіалі «Секретні матеріали», підтримала акцію організації PETA, яка веде боротьбу за права тварин. Наслідуючи приклад..."
Британські дизайнери розробили веселі сніданки»
"Британські дизайнери розробили “веселі сніданки”, що зроблені з натуральних, високоякісних інгредієнтів. Дизайнери студії Studio Epitaph повинні були створити бр..."
Малюк із синдромом Дауна став обличчям бренду Gerber»
"Gerber оголосив, що послом бренду стане Лукас Уоррен, хлопчик з синдромом Дауна. Малюк був обраний серед 140 тисяч претендентів, чиї фото були надіслані на конкурс, який комп..."