Малюк із синдромом Дауна став обличчям бренду Gerber
Gerber оголосив, що послом бренду стане Лукас Уоррен, хлопчик з синдромом Дауна. Малюк був обраний серед 140 тисяч претендентів, чиї фото були надіслані на конкурс, який компанія проводить з 2010 року.
На таке незвичайне рішення співробітники пішли через фотогенічність хлопчика. Як розповів Білл Партка, генеральний директор і президент Gerber, посмішка і щасливий вираз обличчя Лукаса підкорили серця журі.
Маленький Уоррен буде Gerber Spokesbaby протягом 2018 року, і його батьки сподіваються, що це допоможе змінити ставлення до таких діточок. За їх словами, Лукас дуже весела і товариська дитина, тому вони і відправили його фото на конкурс.
В основному рішення бренду було сприйнято в суспільстві позитивно, проте деякі користувачі дорікнули Gerber в лицемірстві.
Читай також:Незвичайна модель Вінні Харлоу представила Volkswagen T-Roc»
"22-річна канадська модель страждає рідкісним захворюванням вітіліго, яке викликає депігментовані плями на шкірі. В дитинстві над нею часто знущалися, але тепер вона стала зна..."
Виробник презервативів створив гід по кращих місцях для занять любов’ю»
"За результатами цієї подорожі бренд склав гід по цих місцях, де не тільки детально вказані міста і готелі, але навіть конкретні предмети меблів і час доби. Ті, хто не збирают..."
У «Мічурін» створили бренд фонду допомоги постраждалим в АТО»
"Центр нейрореабілітації «Нодус» з 2014 року займається лікуванням військових. Але коли постало питання про розширення допомоги постраждалим в АТО, рішення було одне: виключно..."
Інноваційна упаковка для оливкової олії Olix»
"Це дизайн упаковки для оливкової олії, де на перше місце висуваються висока якість, вишуканість і досвід. Інноваційна форма горла пляшки надає продукту естетичність і додає ф..."