Французький банк висміяв блокувальники реклами
Французький Boursorama Bank підготував привабливу пропозицію на період «чорної п’ятниці» і одночасно посміявся над блокувальниками реклами, пише Marccom. Бонус для нових клієнтів представляв собою подарунок готівкою в розмірі €130 при відкритті банківського рахунку.
Так як це дійсно вигідну пропозицію, банк заодно натякнув на незручності, які супроводжують користування блокувальниками онлайн-реклами. Оголошення про акцію з 24 по 27 листопада зовні в точності повторювали вигляд онлайн-банерів і були опубліковані в період дії акції в трьох провідних французьких газетах. На кожному банері виражалося співчуття, що користувачі адблоков не зможуть побачити цю акцію, і спеціально для них банк надрукував свою онлайн-рекламу. Після чого їм пропонувалося перейти на сайт акції.
Кампанія була розроблена в агентстві Buzzman.
Детальніше: Marccom
Найдовшим роликом на британському ТБ стало відео процесу прання»
"Жінки витрачають близько року свого життя, вибираючи, що надіти. Це довго, але все-таки час не даремно витрачений. Чого не скажеш про наступний факт: кожен з нас проводить 61..."
Дизайнери втілили в пляшці майстерність ремісників»
"Створений образ віддає данину ремісникам, які вручну виробляють свої продукти. Це спиртний напій з китайської провінції Шаньсі. Його назва Yi Jing Fang пов’язано з істо..."
Кейт Мосс оголилась у рекламі Saint Laurent»
"Головна роль у короткому ролику дісталася 43-річній британській топ-моделі, ім’я якої знають усі, — Кейт Мосс. Вічно молода Мосс позує в повітряній білосніжною шубі диз..."
KFC сховає від суєти в залізній конструкції за $10 тис., де не ловить Wi-Fi»
"Є тільки один екземпляр, придбати його практично неможливо — так в чому суть? У новому майстерному PR -хід бренд говорить про те, що бажання перевіряти соцмережі і постійний ..."