Нова рекламна кампанія Carlsberg – 170 років пивних відкриттів

6-18-2017

Нова рекламна кампанія Carlsberg   170 років пивних відкриттів 44832fc3f5fa6a3adc8bbba3b56b4a29

Згідно нової глобальної комунікації Carlsberg, 170 років пивних відкриттів – це 170 років лабораторних досліджень, завдяки яким розвивалося пивоварне ремесло і з’являлися нові якісні продукти. Так, саме в Лабораторії Carlsberg була винайдена шкала PH і перша чиста культура пивних дріжджів, яка значно покращила якість пива. За словами провідного британського фахівця з історії пива, Мартіна Корнелла, завдяки цьому дослідженню, на сьогоднішній день пивовари всього світу широко використовують дріжджі для виготовлення найбільш популярного світлого пива – лагера, споживання якого становить до 90% світового ринку.

Робота компанії – це не тільки виробництво якісного пива, полюбився споживачеві з 1847 року, але і 170 років дослідницької роботи, націленої на прогрес, розвиток суспільства, і підтримку мистецтва. “Ми вважаємо, що суспільство має отримувати вигоду від нашого прогресу. Тому близько 30% дивідендів глобальної Carlsberg Group повертається в науку, культуру і мистецтво“, – коментує Дмитро Пилипенко, менеджер з маркетингу компанії Carlsberg Ukraine.

На його думку, інноваційність та соціальна відповідальність бренду, які у всьому світі вже давно є ключовими факторами ведення бізнесу стають все більш важливими і для українських споживачів. Тому в Carlsberg Ukraine не сумніваються в успіху нової кампанії.

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

У Бразилії придумали вбивчу друковану рекламу»
"У 2016 році Бразилія пережила велику спалах хвороб – лихоманок Денге, Зіка і Чикунгунья, і все населення було мобілізовано на боротьбу з комарами Aedes Aegypti, який є ..."

Божевільний ролик, який прославляє все кругле, задерикуватий і людяне»
"Вийшло дуже здорово, особливо саундтрек...."

Lee Cooper і бунтівна молодіжна культура»
"Lee Cooper і бунтівна молодіжна культура йдуть рука об руку. Мистецтво, яке вони створюють, музика, яку вони слухають, танці, в яких вони показують свої емоції – це бунтарі в..."

Pepsi розпочинає масштабний музичний проект FUZZ»
"FUZZ – це виклик. Майже 50 років тому легендарний гітарист Джимі Гендрікс не побоявся такого виклику. З дитинства закохавшись у гітару, він ставши родоначальником нового звуч..."

У рубриці: Новини