У Бразилії придумали вбивчу друковану рекламу

6-17-2017

У Бразилії придумали вбивчу друковану рекламу 9136295d35ff5621acab0d6fccc05e57
У 2016 році Бразилія пережила велику спалах хвороб – лихоманок Денге, Зіка і Чикунгунья, і все населення було мобілізовано на боротьбу з комарами Aedes Aegypti, який є переносником цих захворювань. Відповідно посилили свою активність і виробники засобів для знищення та відлякування комах.

Одне з найбільш неприємних властивостей засобів захисту від комах – різкий інтенсивний запах. У компанії Flora придумали не дратівливий споживачів препарат без запаху Mat Inset, а в агентстві WMcCann розробили нестандартну рекламну кампанію.

На сторінці журналу Veja Magazine була розміщена реклама Mat Inset, яка може боротися з комарами одразу двома способами. Сторінка відлякує комах завдяки нанесеному на зображення шару препарату, і одночасно здатна трансформуватися у своєрідну мухобійку, якою зручно відганяти і вбивати кровососів. Проста інструкція по перетворенню друкованої реклами в смертоносну зброю надрукована на тій же сторінці.

Слоган кампанії: «Два способи вбити комах. І обидва без запаху».

За матеріалами https://adindex.ru/

Читай також:

Божевільний ролик, який прославляє все кругле, задерикуватий і людяне»
"Вийшло дуже здорово, особливо саундтрек...."

Lee Cooper і бунтівна молодіжна культура»
"Lee Cooper і бунтівна молодіжна культура йдуть рука об руку. Мистецтво, яке вони створюють, музика, яку вони слухають, танці, в яких вони показують свої емоції – це бунтарі в..."

Pepsi розпочинає масштабний музичний проект FUZZ»
"FUZZ – це виклик. Майже 50 років тому легендарний гітарист Джимі Гендрікс не побоявся такого виклику. З дитинства закохавшись у гітару, він ставши родоначальником нового звуч..."

Перший 100% екологічний стікер-пак від «Пастернака»»
"Героями цієї еко-історії стали: - Морквина бодібілдер- Закохана редиска- Детектив сеньйор баклажан- Задумливий сир тофу- Кукурузки бунтар- Стильний пастернак- Адреналіновий т..."

У рубриці: Новини