Молодіжний дух Кара Делевінь в рекламі A|X Armani Exchange
У лютому 2017-го італійський бренд Armani заявив про реструктуризацію своїх лейблів. Armani Collezioni і Armani Jeans поступово будуть перетрансформированы в три окремих бренди: Giorgio Armani, Emporio Armani і A|X Armani Exchange.
Останній був заснований ще в 1991 році і спеціалізується на колекціях для молодого покоління. Вторячи концепту для осінньо-зимової кампанії, Джорджо Армані запросив популярних молодіжних кумирів у різних сферах: британську модель та instagram-королеву Кару Делевінь, голландського діджея Мартіна Гаррикса і популярного китайського актора Чи Ифэна.
“Я вибрав три особи, які, на мій погляд, уособлюють індивідуальність і втілюють дух A|X, — розповідає дизайнер. — Кара — як хамелеон, вміє перевтілюватися в різні образи, Мартін — маг музики, та багатогранний актор, який вміє привернути увагу широкої аудиторії”.
За матеріалами http://www.buro247.ua/
Читай також:Білоруська піцерія попіариться на «Грі престолів»»
"Акція, що одержала назву «Їжа Престолів», стартує 19 липня, незабаром після показу першої серії нового сезону. «Гра Престолів» – один з найпопулярніших серіалів у світі. Він ..."
Indian Motorcycle створив фарбу для тату з байка Кері Харта»
"Фанати Indian Motorcycle тепер по-справжньому можуть стати єдиним цілим з брендом і нанести тату чорнилом, отриманими з мотоцикла виробника. Разом з Team One Los Angeles амер..."
Людина-невидимка у новій рекламі Moncler»
"Ліу Болін прославився завдяки «Ховаючись в місті» (Hiding in the City) — серії фотографій, яка почалася як перформанс у 2005 році. Заради кожної з них художник розмальовує са..."
Канадська художня галерея запустила додаток, який “оживляє” картини»
"Додаток використовує технологію доповненої реальності: якщо навести мобільний телефон чи планшет із запущеним ReBlink на картину, відвідувач галереї зможе побачити її сюжет п..."