Медіапланування на 100%

6-23-2017

Медіапланування на 100% f972a91a9580fa52190c36f34316997a

В книзі викладено особливості популярних рекламоносіїв, розглянуті основні принципи медіапланування. На основі вітчизняного та зарубіжного досвіду автор докладно і доступно пояснює, що необхідно для створення оптимальної концепції рекламної кампанії, як розробити ефективний план розміщення реклами і які необхідні методи тестування результатів. Книга буде корисна співробітникам рекламних відділів компаній, засобів масової інформації і рекламних агентств. Крім того, книга представляє інтерес для студентів і викладачів дисциплін, пов’язаних з рекламною діяльністю.

Читай також:

Огілві про рекламу»
"Девід Огілві – один з патріархів рекламної індустрії, засновник рекламного агентства Ogilvy & Mather з річним оборотом понад 10 мільярдів доларів, класик теорії реклами, ..."

Лояльний клієнт. Як перетворити розгніваного покупця щасливого за 60 секунд»
"Помилки роблять всі, навіть провідні компанії. Те, як співробітники виправляють ці помилки, – ось що відрізняє лідерів сервісу від всіх інших. Компенсація – це більше, ніж ви..."

Як продати слона»
"Як працювати з клієнтом, щоб домогтися укладення вигідної угоди? Як перетворити клієнта з байдужого спостерігача у щасливого власника товару? Спілкування з клієнтом – це проц..."

Генератор нових клієнтів. 99 способів масового залучення покупців»
"Як знайти нових клієнтів? Це питання, мабуть, самий важливий для будь-якого бізнесу, тому що якщо у компанії недостатньо споживачів, то все інше вже не так суттєво. І навпаки..."

У рубриці: Книги