Лояльний клієнт. Як перетворити розгніваного покупця щасливого за 60 секунд

6-22-2017

Лояльний клієнт. Як перетворити розгніваного покупця щасливого за 60 секунд 6e9a660d24a7c40ea108d27eecb0244e

Помилки роблять всі, навіть провідні компанії. Те, як співробітники виправляють ці помилки, – ось що відрізняє лідерів сервісу від всіх інших. Компенсація – це більше, ніж вибачення. Компенсувати – значить дати клієнтові щось цінне і тим самим показати, що він для вас дійсно важливий. Задоволені і лояльні клієнти не тільки залишаться з вами, але і будуть рекламувати вашу продукцію всім навколо. У цій книзі Джон Шоул – визнаний гуру в області сервісу – дає конкретні рекомендації і наводить приклади того, як створити в компанії систему компенсації, націлену на формування лояльності клієнтів.

Книга призначена для фахівців з продажу, працівників відділів обслуговування клієнтів і всім, хто прагне надавати якісний сервіс.

Читай також:

Як продати слона»
"Як працювати з клієнтом, щоб домогтися укладення вигідної угоди? Як перетворити клієнта з байдужого спостерігача у щасливого власника товару? Спілкування з клієнтом – це проц..."

Генератор нових клієнтів. 99 способів масового залучення покупців»
"Як знайти нових клієнтів? Це питання, мабуть, самий важливий для будь-якого бізнесу, тому що якщо у компанії недостатньо споживачів, то все інше вже не так суттєво. І навпаки..."

Бізнес в стилі фанк. Капітал танцює під дудку таланту»
"Книга “Бізнес в стилі фанк. Капітал танцює під дудку таланту” К’єлла Нордстрема і Йонаса Ріддерстрале – це маніфест нового світу бізнесу. Забути все, що бул..."

PR-захист бізнесу в корпоративних війнах: Практикум переможця»
"У книзі розглядаються основні ризики для інтересів і репутації бізнесу з боку різного роду “корпоративних хижаків”. Автор пропонує методи дослідження та прогнозув..."

У рубриці: Книги