PR-захист бізнесу в корпоративних війнах: Практикум переможця
У книзі розглядаються основні ризики для інтересів і репутації бізнесу з боку різного роду “корпоративних хижаків”. Автор пропонує методи дослідження та прогнозування кризових ситуацій, аналізує стратегії і технології PR-атак з боку конкурентів, рейдерів і грінмейлерів, “інвесторів” і недавніх партнерів, які стали ворогами… І найголовніше, він формулює правила і описує технології ефективної PR-захисту інтересів і репутації бізнесу в корпоративних конфліктах на підставі прикладів з власної практики і досвіду колег.
Робота рекомендована керівникам компаній, директорам з маркетингу і PR-менеджерів, працівників прес-служб, PR-агенцій та ЗМІ, корпоративним юристам – всім, хто створює репутацію компанії і несе відповідальність за її захист.
Читай також:80 способів підвищити конверсію сайту»
"Конверсія – це відношення кількості користувачів, які здійснили певні дії на сайті, до загальної кількості відвідувачів сайту. Який рівень конверсії вашого сайту зараз? 5 %? ..."
Фіолетова корова. Зробіть свій бізнес видатним!»
"У цій аудіокнизі Сет Годін, американський гуру маркетингу, поділиться з вами своєю запальною ідеєю Фіолетової корови. Чому фіолетовою? Тому що повсякденність – це нудно і нец..."
Управління продажами»
"Потрібно збільшити продажі? Шукайте рішення у книзі “Управління продажами” – безсумнівно, найкращою інструментальної книзі про організацію продажів. У ній є все: ..."
Ідеальний пітч. Революційний метод укладання великих угод»
"Автор стверджує, що ідеальний пітч (презентація якої-небудь ідеї зазвичай з метою отримання фінансування) – зовсім не мистецтво, а скоріше наука. Використовуючи результати но..."