Косметичний бренд розділ продавців для реклами товарів без упаковки

6-8-2017

Косметичний бренд розділ продавців для реклами товарів без упаковки b99987435849c927c0470cd3918fc55d
Відповідні фото з’явилися в Instagram бренду Lush.

“35 відсотків наших продуктів абсолютно голі, так само як деякі наші співробітники сьогодні”, – йдеться в пості.

Packaging is Rubbish ????? Got naked for #lush 10 years ago and happy to do it again!! #nakedwithlush #gonaked

Публікація від Jeff Brown (@helloimshelleyduvall) Травень 31 2017 о 1:25 PDT

В Lush Cosmetics запевнили, що всі учасники акції оголилися добровільно.

Як пише портал Refinery29, таким чином компанія намагалася привернути увагу покупців, як шкодять упаковки екології.

За матеріалами http://24tv.ua/

Читай також:

Apple представила життя без додатків»
"В ході відкриття щорічної конференції WWDC корпорація Apple представила рекламний ролик під назвою “Appocalypse”, що оповідає про те, що може статися, якщо відклю..."

Facebook розкрив статистику залученості користувачів у фінал Ліги чемпіонів»
"Facebook надав статистику залученості користувачів соцмережі в дискусії навколо фінального матчу футбольної Ліги чемпіонів між іспанським «Реалом» та італійським «Ювентусом»...."

Антуан Грізманн став новим послом марки HYT»
"«У Антуане втілюється філософія HYT», — сказав представник марки. Він додав, що прийняття пропозиції представляти бренд стало для компанії «актом серцевого визнання». Очікуєт..."

Nutella здивувала італійців унікальними етикетками»
"Nutella і Ogilvy Italy випустили лімітовану серію банок з унікальними етикетками. В цілому за місяць в Італії було розпродано понад 7 млн нових банок з шоколадною пастою. Сер..."

У рубриці: Новини