Facebook розкрив статистику залученості користувачів у фінал Ліги чемпіонів

6-8-2017

Facebook розкрив статистику залученості користувачів у фінал Ліги чемпіонів 3bfab7a3a5112abd419a12630a52cbfa
Facebook надав статистику залученості користувачів соцмережі в дискусії навколо фінального матчу футбольної Ліги чемпіонів між іспанським «Реалом» та італійським «Ювентусом». З’ясувалося, що іспанці в Facebook обговорювали матч менш активно, ніж італійці: 900 тисяч іспанських користувачів зробили 2 млн взаємодій, в той час як італійці в кількості 2 млн осіб скоїли 5 млн взаємодій.

Що стосується самих активних користувачів з країн світу, які обговорювали гру, то п’ятірка держав виглядає таким чином:

1. Індонезія

2. Бразилія

3. Мексика

4. Італія

5. Колумбія

Найпопулярніший пост у Facebook включає в себе зображення, підкреслює 12 перемогу «Реала» на турнірі.
Найбільш популярний пост в Instagram – який святкує гол Кріштіану Роналду.

WE ARE THE #CHAMP12NS OF EUROPE! Juventus 1-4 Real Madrid ? 20′ @cristiano ? 27′ Mandzukic ? 61′ @casemiro_oficial ? 64′ @cristiano ? 90′ @marcoasensio10

Публікація від Real Madrid C. F. (@realmadrid) Чер 3 2017 о 1:44 PDT

Додамо, що у Facebook велася пряма трансляція матчу до матчу в соцмережі. Передматчеве тренування «Реала» зібрала 2,3 млн глядачів, «Ювентуса» – 2 млн. Післяматчева прес-конференція Кріштіану Роналду зібрала 1,4 млн осіб.

За матеріалами https://adindex.ru

Читай також:

Антуан Грізманн став новим послом марки HYT»
"«У Антуане втілюється філософія HYT», — сказав представник марки. Він додав, що прийняття пропозиції представляти бренд стало для компанії «актом серцевого визнання». Очікуєт..."

Nutella здивувала італійців унікальними етикетками»
"Nutella і Ogilvy Italy випустили лімітовану серію банок з унікальними етикетками. В цілому за місяць в Італії було розпродано понад 7 млн нових банок з шоколадною пастою. Сер..."

Seat попросив шанувальників придумати назву нової моделі»
"Варіанти приймають на спеціальному сайті з 1 по 22 червня. Виробник висунув лише пару умов, яким має відповідати назву майбутньої моделі. Воно повинно мати відношення до іспа..."

Американська фірма запропонувала носити кросівки з бахілами»
"Бахіли виготовлені з міцного прозорого пластику і застібаються на «блискавку». Для кращого кріплення на нозі передбачені затягивающиеся шнури у верхній частині пристосування...."

У рубриці: Новини