Копірайтинг: як не з’їсти собаку. Створюємо тексти, які продають

8-22-2017

Копірайтинг: як не зїсти собаку. Створюємо тексти, які продають bc97c0345354bfeea9bf891f6e18b34e

Отже, про що ця книга – Копірайтинг: як не з’їсти собаку. Створюємо тексти, які продають (рос. Копирайтинг: как не съесть собаку. Создаем тексты, которые продают).

Ця книга – набір методик, прийомів і секретів з написання продають текстів (текстів для сайтів, поліграфії, комерційних пропозицій та інших рекламних цілей). Кожна глава містить рада або прийом, готовий до використання, наприклад, як написати ефективний заголовок для тексту. Читач відкриває книгу на потрібній сторінці, вибирає необхідний йому пораду або секрет і впроваджує його. Весь матеріал видання побудований на успішне особистому досвіді автора і його клієнтів. Тут немає теорії, немає складних систем і хитромудрих формул – тільки практика, що складається з добірних прийомів по написанню рекламних текстів.

Читай також:

Копірайтинг масового ураження (Копирайтинг массового поражения)»
"Отже, про що ця книга – Копірайтинг масового ураження (рос. Копирайтинг массового поражения). Грамотно складений рекламний текст здатний стати ефективною зброєю продажу..."

PR-кампанія своїми силами»
"Отже, про що ця книга – PR-кампанія своїми силами (рос. PR-кампания своими силами). Піар невіддільний від сучасного бізнесу – це те, чим ми займаємося щодня і що кожен ..."

Не може бути. Парадокси в рекламі, бізнесі і житті»
"Отже, про що ця книга – Не може бути. Парадокси в рекламі, бізнесі і житті (рос. Не может быть. Парадоксы в рекламе, бизнесе и жизни). Ця книга – продовження бест..."

Паблік рілейшнз. Що це таке?»
"Отже, про що ця книга – Паблік рілейшнз. Що це таке? (рос. Паблик рилейшенз. Что это такое?). Про правила ділового спілкування і етики професійної поведінки, про те, як..."

У рубриці: Книги