Моршинська представляє лімітовану серію етикеток «Голос води»
Перша симфонія природної води, створена спільно з відомими українськими музикантами The Maneken, Onuka, Dakha Brakha, Katya Chilly і брендом «Моршинська», прозвучить в рамках унікального проекту «Голос води». Реалізована ідея — єдині у своєму роді музичні інструменти, які зазвучали виключно завдяки силі та енергії природної води. Всю магію звуку і красу Карпат передає відео-кліп, зйомки якого проходили на 12 мальовничих локацій по всій території Західної України.
В рамках проекту випущена лімітована серія етикеток і декор для скляних пляшок «Моршинська», а також розроблено Visual Key для додаткової комунікації зі споживачем. Основне завдання — показати красу, силу і душу Карпат — місця народження Моршинської, органічно поєднавши її з музикою. Синергія природи, води, людини і звуків надихнула на створення унікального зображення для дизайну всієї лінійки і друкованих матеріалів.
В центрі композиції етикетки — еквалайзер, в якому закладено подвійний сенс. Краєвид Карпат з його неповторним ландшафтом гір, ялин і природною водою, завдяки якій природа відображається на водній гладі, що дає візуальний ефект звукової доріжки. У зображенні еквалайзера відтворений уривок музичного треку, а за допомогою QR-коду, розміщеного на етикетці праворуч, можна почути справжній «Голос води» — симбіоз природної води «Моршинська» та талановитих українських музикантів.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Royenko Marketing Agency створили дизайн для серії світшотів для українського ІТ-ком’юніті»
"Колекція народилася завдяки співпраці команди UNIT.City і резидентів інноваційного парку: маркетингового агентства Royenko Marketing Agency (креативна ідея і дизайн) і компан..."
Книжковий магазин використовує ляпи Дональда Трампа для просування в Twitter»
"Книжковий магазин з Далласа The Wild Detectives вирішив прищепити американцям любов до книг незвичайним способом. Він показав на прикладі президента США Дональда Трампа, як в..."
KFC запустила у Великобританії кампанію проти самозванців»
"По-перше, це ролик про місто, в якому на кожному розі продають курку під вивісками, підозріло нагадують KFC, але по-справжньому смачною курочкою ходять тільки в KFC оригіналь..."
Domino’s Pizza розробляє додаток для замовлення піци з бортового комп’ютера автомобіля»
"Мережа піцерій оголосила про спільну розробку програми по замовленню піци з платформою автомобільної комерції Xevo Market, повідомляє AdAge. Нова послуга з’явиться в де..."