Бізнес-копірайтинг. Як писати серйозні тексти для серйозних людей

6-7-2017

Бізнес копірайтинг. Як писати серйозні тексти для серйозних людей 5d73cc4728ce8cc931a949b68ffa07a3Про що ця книга
Книга навчить писати харизматичні тексти, що продають.
Ефективний бізнес-текст не може містити “води”, бути нудним і безбарвним, громіздким, брехливим. У серйозних людей немає зайвого часу на читання таких текстів. Тільки “живі” і ємні тексти, за якими видна рука серйозного і цікавого автора, мають шанси на успіх.
З цієї книги ви дізнаєтеся про 10 характеристик, яким повинен відповідати ефективний текст:
Інформативність
Конкретика
Аргументація
Зрозумілість
Стислість
Цікавість
Впевненість
Ввічливість
Грамотність
Охайність
І навчитеся створювати такі тексти за допомогою десятків вправ і прикладів, які для вас підготував автор.

Від автора
У цій книзі я розповім, як зарядити ваші тексти ХАРИЗМОЮ. Як вселити в них силу, життя і шалену енергетику. Як сформувати імідж серйозного автора, який пише такого ж серйозного читача. Тому що саме там серйозний результат і серйозні гроші.
Серйозний читач здатний з першої строчки обчислити брехня, браваду, клоунаду, невпевненість. Серйозний читач терпіти не може “воду”, громіздке і нудне виклад, а також відсутність ввічливості. Його дратує, коли він не може отримати інформацію, за якою прийшов.
Згадайте будь-який текст, який вас вразив. Не просто сподобався, а реально зачепив. Такі точно були. А ви коли-небудь намагалися зрозуміти, чому це сталося? Ви цей текст аналізували? І на насправді він був одним… Були й інші, не схожі на перший, але теж класні. І теж вас зворушили.
Знаєте, в чому секрет? Автор заздалегідь вас прорахував. І написав те, що саме ви будете із задоволенням читати. І написав так, що не хочеться відірватися. Прочитавши цю книгу, ви теж зможете навчитися цій майстерності.

Для кого ця книга
Це книга для власників сайтів, блогерів, маркетерів, авторів розсилок та рекламних оголошень. Для кожного, хто хоче створювати тексти, від яких неможливо відірватися.

Цитати з книги

Модні слівця
Ми опублікували статтю “50 термінів маркетингу, щоб не виглядати нерозумно”. Там є такі слова: “ай-стоппер, джанк, жалон, лонч, ньюсджекинг, скиминг, томбстоун. Навіть не всі маркетологи знають деякі слова зі списку, я вже не кажу про клієнтів маркетингу.

Прийом “Залучення”
Залучення – прекрасний прийом, що допомагає відразу привернути увагу читача на свою сторону. Хороший приклад залучення: “Скажіть, будь ласка, цю фразу вголос: Hello! My name is (Ваше ім’я). And I want to learn English by Skype! Вітаємо, ви вже говорите саме на правильному англійською мовою. Ви зробили перший крок до вдосконалення своїх знань”.

Труднощі копірайтингу
Почнемо з питання “Вимагаєте насправді сучасні ворота?”. Давайте думати разом, наскільки доречно тут слово “вимагаєте”! У контексті всього викладу клієнт може хотіти соременные ворота. Однак “хотіти” і “вимагати” – зовсім різні речі.

Тонка грань
Жарт здатна перетворити вас в клоуна. А як ми з’ясували, у клоунів не купують. Наведу приклади, а вже оцінюйте самі, наближає вас гумор до купівлі. “Робоча сила з Кореї – працюють цілодобово, їдять мало”. “Наші пацієнти сидять на попі рівно”. “Лазерна епіляція – не будь колючкою!”.

Пунктуаційний питання
Наприклад, кожна кома – це знак STOP для читача. Це зупинка в процесі читання. В нашому ділі будь-яка зупинка – це ймовірність втрати читача. Втрата читача – втрата грошей. Моїм клієнтам важливі гроші, а не “п’ятірка” за диктант. Далі додумывайте самі.

Підкреслення
Вся складність в тому, читач нижнє підкреслення може прийняти за посилання, навіть якщо колір виділеного тексту не відрізняється. При цьому я застосовую підкреслення в поєднанні з напівжирним шрифтом, коли потрібно виділити реально дуже соковиту вигоду.

Читай також:

Репутація банку в умовах кризи. Практичний посібник»
"Ця книга присвячена аналізу іміджу комерційного банку в умовах кризи. В даний час, в умовах економічної нестабільності, репутація кредитних організацій сильно страждає у зв&#..."

Товарний знак. Битва зі смислами»
"Товарний знак поєднує в собі простоту форми і багатошаровість юридичних, патентних, маркетингових, проектно-художніх, культурологічних вимог. Жодним з них не можна знехтувати..."

Презентація: 10 уроків»
"Книга бізнес-консультанта, к. психол. н. Сергія Ребрика є практичним керівництвом для корпоративного та індивідуального навчання ведення презентацій. Вона призначена для торг..."

Методи оцінки діяльності PR-підрозділів компанії. Краще керівництво з планування, досліджень та оцінки зв’язків з громадськістю»
"Запитайте у фахівців з різних країн, з якими проблемами вони стикаються у своїй практиці, і основний виявиться оцінка піар-діяльності. Як працівники консалтингових піар-компа..."

У рубриці: Книги