Репутація банку в умовах кризи. Практичний посібник
Ця книга присвячена аналізу іміджу комерційного банку в умовах кризи. В даний час, в умовах економічної нестабільності, репутація кредитних організацій сильно страждає у зв’язку з поширенням негативної інформації, що завдає серйозної шкоди їх іміджу фінансового стану.
Посібник містить практичні рекомендації щодо використання PR-інструментів для запобігання і мінімізації наслідків кризи.
Для PR-фахівців, маркетологів та менеджерів, а також усіх, хто цікавиться проблемою підтримання іміджу банку в умовах кризи.
2-е видання.
Товарний знак. Битва зі смислами»
"Товарний знак поєднує в собі простоту форми і багатошаровість юридичних, патентних, маркетингових, проектно-художніх, культурологічних вимог. Жодним з них не можна знехтувати..."
Презентація: 10 уроків»
"Книга бізнес-консультанта, к. психол. н. Сергія Ребрика є практичним керівництвом для корпоративного та індивідуального навчання ведення презентацій. Вона призначена для торг..."
Методи оцінки діяльності PR-підрозділів компанії. Краще керівництво з планування, досліджень та оцінки зв’язків з громадськістю»
"Запитайте у фахівців з різних країн, з якими проблемами вони стикаються у своїй практиці, і основний виявиться оцінка піар-діяльності. Як працівники консалтингових піар-компа..."
Сучасні комунікаційні технології в бізнесі»
"Дана книга дозволяє поглянути на роль і значення сучасних інформаційно-комунікаційних технологій з позиції бізнесу. В ній вперше системно і всебічно розглянуті новітні, найбі..."