Як маніпулювати журналістами
У книзі розглядаються основні аспекти організації редакційних повідомлень у пресі, на радіо і телебаченні. Автор докладно і популярно пояснює, що і як потрібно робити працівнику фірми або прес-служби, щоб домогтися публікації новини про свою компанію.
Книга розрахована на діючих прес-працівників. Крім того, книга представляє інтерес для студентів і викладачів дисциплін, пов’язаних з піар-діяльністю.
Читай також:Чорний PR: заборонені прийоми нападу і захисту»
"Ми живемо в епоху глобалізації. Але глобалізація – це не тільки всесвітнє управління виробництвом і споживанням, це також і управління свідомістю. Колись невинне додаток до р..."
Практика візуального мислення. Оригінальний метод вирішення складних проблем»
"У цій книзі автор бестселера “Візуальне мислення” розповідає, як впровадити в щоденну практику ефективну методику передачі інформації з допомогою картинок. Всі ін..."
Машина продажів. Системний підхід до активних продажів»
"Будь-який підприємець знає, що відділ продажів – це двигун складної машини під назвою “компанія” та його бездоганна робота – запорука успіху і прибутковості. Але ..."
Правила Джобса. Універсальні принципи успіху від лідера Apple»
"Достатньо було б сказати: про Стіва Джобса. І про те, як йому вдалося стати притчею во язицех, прикладом для наслідування і об’єктом заздрості бізнесменів усього світу...."