Vandog Agency і Орісіл-Фарм перезапустили препарат, Атоксіл
Vandog Agency створило нову глобальну стратегію і комунікаційну платформу: «Сорбент майбутнього вже сьогодні», в рамках якої відбувся редизайн упаковки, запуск нової форми і вся комунікація препарату.
Складність редизайну полягала в тому, що потрібно було, зберігши наступність, осучаснити упаковку. Футуристичні елементи підтримані в ТВ-комунікації. Формат зовнішньої реклами задіяний під сезонну тактичну кампанію.
Наталія Кіщак, маркетинг-директор компанії Орісіл-Фарм:
«ТМ Атоксіл – сорбент нового покоління, що володіє потужною інноваційною сорбуючою дією. Саме тому спільно з Vandog Agency витворили лідерське позиціонування продукту, який настільки попереду, що ним лікуватимуть у майбутньому. Ми усі надихнулись цим проектом, і достойний продукт отримав чудову історію майбутнього. Адже розповідати надихаючі історії – основне завдання маркетингу майбутнього»
Команда проекту:
Клієнт: Орісіл-Фарм
Кіщак Наталія – маркетинг-директор
Агентство: Vandog Agency
Production: Sky-Production
Ревнюк Дмитро – продюсер
Віктор Масляєв – режисер
Олексій Хорошко – оператор
Post-production: Coffeepost
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Нехай завжди bUdет»
"Як донести до широкого кола потенційних споживачів привабливість кожного з своїх об’єктів, об’єднавши їх під своїм штандартом? У цій непростій ситуації девелопер ..."
Ogilvy Africa завели носорогові акаунт у Tinder»
"Носоріг Судан — в усіх відношеннях дуже завидний наречений. У його розпорядженні мальовничі великі володіння, власна охорона і безліч шанувальників по всьому світу. Однак, зн..."
Microsoft підкуповує користувачів Google, щоб вони переходили на Bing»
"Виробник програмного забезпечення мотивує користувачів перейти на пошуковик Bing, нараховуючи їм бали за пошукові запити на своїй платформі, які потім можна обміняти на музик..."
Мережа гіпермаркетів випустила перші шпалери, які розповідають казки»
"Одна з найбільших у Європі мереж гіпермаркетів з продажу товарів для будинку, дачі та ремонту дозволила стін в дитячій заговорити. Бренд постійно дивує креативними ідеями і н..."