Стартап без купюр, або 50 і 1 урок, як зробити бізнес в Москві для клієнтів з усього світу

6-8-2017

Стартап без купюр, або 50 і 1 урок, як зробити бізнес в Москві для клієнтів з усього світу 330e2a562001c3c3832d345140f95bb6

Ця книга про героїв нашого стартаперского часу: тих, хто почав свій бізнес у 2010-х, про їх перемоги та поразки, про непростий, але захоплюючий шлях до успіху. Її мета – навчити і підказати, надихати і мотивувати.

Вона адресована тим, хто вже приміряв на себе роль підприємця, а також тим, хто ще тільки мріє створити свій бізнес. В ній коротко і ємко відображена вся карта реальності сучасної російської підприємницького середовища: куди звертатися за фінансуванням, в яких стартап-конкурсах брати участь, на якому майданчику шукати інвестора і у кого вчитися.

Книга являє собою покроковий мотиватор, що складається з 50 і одного уроку, покликаних допомогти підприємцям-початківцям. Текст доповнено посиланнями на сторінку видання на сайті www.mann-ivanov-ferber.ru, де розміщені практикуми та бонуси для читача (корисні шаблони документів та практичні рекомендації).

Якщо ви не уявляєте, з чого почати, хочете дізнатися, як мислять і чим живуть стартапери, але не знаєте, в кого спитати, – запитайте у самих стартаперів в цій книзі!

Читай також:

П’ять кроків від менеджера до PR-директора»
"У книзі розповідається про те, як зробити кар’єру в бізнес-PR. Наведені в ній рекомендації підкажуть і новачкові, і досвідченому менеджеру зі зв’язків з громадськ..."

П’ять кроків від менеджера до PR-директора (аудіокнига MP3 на CD)»
"Які складові успіху в цій сфері? Як організувати прес-конференцію? Як правильно написати прес-реліз? Що повинен знати і вміти менеджер по зв’язках з громадськістю? Мари..."

Kind Regards. Ділове листування англійською мовою»
"Цитата “Мінімум слів повинен забезпечити максимальну віддачу”. Вміння вести ділову переписку по електронній пошті англійською мовою – одна з ключових компет..."

Розбиті вікна, розбитий бізнес. Як найдрібніші деталі впливають на великі досягнення»
"Цитата “Ніколи не думайте, що ви розумніші або хитріше своїх клієнтів. Якщо ви вважаєте, що повинні донести до клієнтів суть вашого бізнесу, то, швидше за все, це вони ..."

У рубриці: Книги