Розробка ціннісних пропозицій. Як створювати товари і послуги, які захочуть придбати споживачі

11-21-2018

Розробка ціннісних пропозицій. Як створювати товари і послуги, які захочуть придбати споживачі 1c102b66a27d18c55471fe39bef727c2

В основі будь-якої бізнес-моделі лежить ціннісна пропозиція, що описує переваги, які ваші товари та послуги дають споживачеві. Новий інструмент, розроблений авторами цієї книги, – шаблон ціннісної пропозиції дозволить розглянути всі аспекти складного процесу розробки і тестування нових продуктів і прийти до такого варіанту пропозиції, який виведе ваш бізнес в лідери ринку. У книзі  Розробка ціннісних пропозицій. Як створювати товари і послуги, які захочуть придбати споживачі (рос. Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители) наводиться велика кількість прикладів розробки та аналізу ціннісних пропозицій від кращих світових компаній, що робить її гранично практичним інструментом для бізнесу з будь-якої сфери. Цим інструментом користуються такі компанії, як Coca Cola, GE, P&G, Mastercard, Ericsson, Lego і 3M. Книга дає чіткий алгоритм дій для тих, хто хоче створити товар чи послугу, які будуть затребувані ринком. Книга наповнена ілюстраціями і інфографікою, що робить сприйняття інформації максимально ефективним.

Автори книги – зірки в діловому світі. Алекс Остервальдер і Ів Пинье – співавтори книги “Побудова бізнес-моделей”, яка стала настільною для стартаперів у всьому світі. А Остервальдер – автор концепції побудови бізнес-моделей, яка є стандартом для всіх інноваційних компаній у всьому світі.  Ів Пинье Доктор Пинье – співавтор “Побудови бізнес-моделей”, професор менеджменту та інформаційних систем Лозаннського університету. Читав лекції в різних навчальних закладах США, Канади і Сінгапуру.  Грег Бернарда Грег Бернарда – мислитель, творець і координатор, який працює з людьми, командами і організаціями в області стратегії та інновацій. Допомагає небайдужим лідерам будувати майбутнє, яке працівники компаній, споживачі і спільноти зможуть сприймати як своє. Здійснював спільні проекти з такими компаніями, як Colgate, Volkswagen, Гарвардська школа бізнесу і Capgemini. Алан Сміт присвятив себе розробці нових методів дизайну та бізнесу в кіноіндустрії, на телебаченні, у пресі, в сфері мобільних систем та Інтернеті. Є одним із засновників The Movement – міжнародного дизайн-агентства, що має відділення в Лондоні, Торонто і Женеві. Допомагав Алексу Остервальдеру і Вербу Пинье у розробці шаблону ціннісного пропозиції і у створенні революційного дизайну книги “Побудова бізнес-моделей”.  Тріш Пападакос Тріш – дизайнер, фотограф і підприємець. Отримала ступінь магістра дизайну в коледжі мистецтв Сентрал Сент-Мартінс (Лондон) і ступінь бакалавра дизайну в коледжі Шерідан (Торонто). Викладає дизайн у своїй альма-матер; працювала в провідних агентствах, заснувала кілька компаній і вже втретє співпрацює з командою Strategyzer.

Читай також:

Ідеал»
"Досягнення ідеалу – досягнення найвищої точки, створення найкращого втілення. Це неперевершений результат, зоряний час будь-якого творця. Ідеал – це програма. А т..."

Бізнес з нуля. Метод Lean Startup для швидкого тестування ідей та вибору бізнес-моделі»
"Ми звикли вважати, що процеси і менеджмент – це щось нудне і нудне, а стартапи – динамічний і захоплюючий, де немає місця ніяким правилам. Однак вірно якраз проти..."

Експрес-маркетинг. Швидко, конкретно, прибутково»
"У маркетингу існує чимало інструментів, результат від застосування яких можна отримати швидко: за місяць, тиждень і навіть за кілька днів. Саме такі інструменти зібрав в одні..."

Про стратегії, маркетингу та консалтингу. Цікаво – для уважних!»
"Побудована на основі більш ніж двадцятирічного авторського досвіду ведення семінарів зі стратегії та маркетингу, кліентооріентаціі і мистецтву переговорів, ця книга багатогра..."

У рубриці: Книги