Нестандартна реклама в аеропортах

7-12-2017

Нестандартна реклама в аеропортах de47e3ebbeb835fab931dfab591ac2fc

У південноафриканському аеропорту Тамбо рано вранці 2013 р. проходила ambient-кампанія “Прощайте, червоні очі» від місцевої кавової марки. З вендингової машини кава-бренд наливав безкоштовний напій всім, хто позіхає.

Реклама мінівена Volkswagen, створена в одному з аеропортів у 2006 році, досі гуляє по інтернету як мем по темі зустрічаючих.

Нестандартна реклама в аеропортах 533ec640315a511b2c1a653115ad9f1b

У 2012 р. в Аеропорту Торонто включили безкоштовний Wi-Fi, і щоб зробити невидиме видимим, інсталювали його символ в залі очікування. Придумали в агентстві Juniper Park, Канада.

Нестандартна реклама в аеропортах 4e64d8cb00b7ddf7b542fee2beb26814

Коли в 2008 р. в аеропорт Гамбурга пустили швидкий підземний потяг, його анонсували брендуванням залів отримання багажу майже під метро. Придумали в агентстві Simon+Matthias, це тизер рекламної кампанії.

Нестандартна реклама в аеропортах 44383d63878a065a6eb1052d213f5b43

У 2009 р. так брендували аеропортовський автобус, концепт — він ось-ось злетить. Звичайно, в аеропорту всі літають, а автобуси — ні, це сумно і несправедливо, порахували в швейцарському агентстві Neue Lgk.

Нестандартна реклама в аеропортах 656377b225b935ab0ba36469e1d14197

Щоб показати, що аеропорт Схіпхол ближче, ніж здається, на вулиці Амстердама виїхала багажний візок аеропорту.

Тема багажу, оформлення стрічок багажу, брендування залів отримання багажу і взагалі все, що пов’язано з багажем, величезна, невичерпна і кохана рекламодавцями. По-перше, стрічки і простір навколо можна брендувати. У 2014 р. офіційний дистриб’ютор Jeep в Україні компанія Гранд Автомотів брендировала панель у стрічки отримання багажу в залі Аеропорту «КИЇВ». У 2016 р. вони повторили кампанію, адже ідея об’ємного багажника Jeep передається в ній виключно точно.

Нестандартна реклама в аеропортах a4f1ca7fd799dba28e56dacb31366404

Visa, TBWA, 2011

Нестандартна реклама в аеропортах d49e33ab17a31def0e511bac36148fda

США, релакс для прилетіли пасажирів від агентства Masterminds, 2016

Нестандартна реклама в аеропортах a6f4464e6b977c0bdb5e88c16f7fd717

Італійське Arc Leo Burnett для суші-ресторану, 2008

Нестандартна реклама в аеропортах 581b18b6e47a7dbd3fb4363ea6ff0678

Marketforce Perth в Австралії про безпечне водіння, 2007

Нестандартна реклама в аеропортах f1978c4e6e05e02b815bdbddb00173d5

На стрічках можна розміщувати предмети, брендувати багаж і придумувати історії з ним.

Amnesty International про торгівлю людьми, агентство Serviceplan з Німеччини, 2009

Нестандартна реклама в аеропортах 1eb2b3a07e00bab1315e89c34009ca4f

Реклама торгового дому від агентства David&Goliath, США, 2010.

Нестандартна реклама в аеропортах 6ce8f2f8e6404b38369507426e300a0d

Бразильське агентство ВПС Comunicacao ще в 2007 р. заявило про те, що країна не вітає секс-туризм, а всім іншим туристам — велкам.

Нестандартна реклама в аеропортах 68713598743b3ce6e1dcff6a9f7f8b95

Є чимало кампаній, коли людям роздавали брендовані валізи: подорожуючи з ними, ви просуваєте бренд. У 2011 р. таку кампанію зробив університет Гріффін (Австралія), щоб відзначити міжнародний диплом і нагадати про переваги навчання в ньому. Придумали в агентстві Junior.

Нестандартна реклама в аеропортах b3906969736300f0c8bbc905b0a68211

З багажу можна скласти фігури, що проектують на стіни відомі символи країни (Уругвай, Amen, 2010).

Нестандартна реклама в аеропортах 86092c63d49894f79c241051b0bc1245

Можна брендувати візки для багажу, як у цій кампанії на підтримку паралімпійських ігор (Бразилія, Sao Paulo).

Нестандартна реклама в аеропортах 3f97e7588fb91d52c3cd1cddcce9599a

За матеріалами Sostav.ua

Читай також:

Як захиститися від стресу»
"Вся справа у вашому сприйнятті ситуації«Деякі люди розклеюються при перших ознаках негараздів. Пробита шина, дощовий прогноз погоди або штраф за паркування – що завгодно може..."

Як розпізнати недобросовісного роботодавця?»
"Експерти Міжнародного кадрового порталу hh.ua дають рекомендації, як розпізнати недобросовісного роботодавця і уникнути обману.   Підозрілі пропозиції   Насторожіть..."

У реклами лише одна мета: Рушимо стереотипи. Цитати рекламістів і піарщиків»
"Нативна реклама – це комерційна публікація в редакційному форматі, яка замість закликів до купівлі містить цікаву і корисну читачеві інформацію. 54% людей не сприймають..."

Як на нас впливають проблеми з начальством»
"Як часто ми чуємо від знайомих фрази “мене дратує начальство” або “мій бос – тиран”? Іноді незгоду з начальником стає основною причиною звільнен..."

У рубриці: Статті