Мультяшна мати-одиначка рекламує Університет Фенікса
Героїня університетського рекламного мультфільму – сучасна молода жінка. Вона самотужки виховує двох дітей і працює на заводі. Але незабаром її робоче місце забирає робот, і жінка змушена шукати собі нове покликання. Зрештою, вона вирішується пройти онлайн-курс в Університеті Фенікса.
Креативну ідею рекламного ролика розробило агентство 180 L. A.. Режисери Ден Абдо і Джейсон Паттерсон розповіли історію про непросте життя матері-одиначки. Вона чудова мама і старанний працівник. Але одного разу начальство приймає рішення замінити співробітників роботами, і жінка залишається без роботи.
Героїня в розпачі. Але, помітивши, знаменитий плакат «We Can Do It», бере себе в руки і починає діяти. Вона вирішується пройти курс Університету Фенікса і отримати ступінь бакалавра в сфері інформаційних технологій.
«Цей незвичайний життєвий ролик, який створює емоційний зв’язок з людьми, що потрапили у схожу ситуацію. Ми хочемо змінити їх сприйняття і мотивувати до особистісного і професійного зростання», – розповіла Сенді Санг, бренд-директор 180 L. A., – «Ми вирішили, що Роузі [жінка, зображена на плакаті] стане ідеальним обличчям кампанії, так як ця культурна ікона надихала безліч жінок ще з часів Другої світової війни. Вона нагадує, що нам всім потрібно адаптуватися до змін».
За матеріалами http://www.sostav.ru/
Читай також:iPhone проти твого телефону»
"Apple випустив серію пятнадцатисекундных роликів про переваги iPhone над звичайними телефонами. У роликах використовується проста графічна метафора: фон у кожному з них розді..."
Волонтери створили програму-будильник, який буде збирати гроші для АТО»
"Рінгтоном благодійного будильника стала пісня «Колискова», слова якої написав Сергій Жадан, а виконали група «Лінія Маннергейма» і Саша Кольцова. Як зазначив засновник фонду ..."
Чоловік зробив собі татуювання з расистськими образам»
"Акцію провело паризьке підрозділ агентства Leo Burnett разом з анти-расистською організацією Le Conseil Representatif des Associations Noires (Le CRAN). В минулому році, в са..."
Тексти для реклами Toyota Mirai написав штучний інтелект»
"Вирішивши просувати цю модель серед вчених і любителів нових технологій, Toyota також довірили створення кастомізованих роликів штучного інтелекту IBM Watson, який після кіль..."