Міфодизайн: комерційні і соціальні міфи
Книга присвячена глибокому осмисленню традиційної тематики соціальної міфології в новому оригінальному ракурсі. Соціальний міф є тим середовищем, з якої виникають і в якій існують бренди.
Автор розглядає питання створення і функціонування бренду в широкому філософському і культурному контексті, досліджує фактори комерційної успішності бренду і механізми впливу на споживача.
Книга орієнтована на фахівців з брэндингу, реклами, маркетингу та зв’язків з громадськістю, на студентів і викладачів відповідних дисциплін, а також на всіх, хто цікавиться соціальною міфологією.
Читай також:Маркетингова машина. Менеджер стає директором»
"Ця книга про те, як стати кращим директором по маркетингу. “Маркетингова машина. Менеджер стає директором” – нова, значно доповнена, версія керівництва до д..."
PR фірми: технологія і ефективність»
"Книга містить систематичне розгляд PR фірми (організації, установи) – цілей, технології цієї діяльності, можливості аналізу її ефективності. Вона може бути використана ..."
Паблік рілейшнз»
"Вашій увазі пропонується видання Георгія Почепцова “Паблік рілейшнз, чи Як успішно управляти громадською думкою”...."
Info-драйвер. Як вижити у світі інформації»
"У книзі розповідається про те, як підвищити ефективність роботи з інформацією. Вона містить і “стартові” рекомендації, і великий набір нетривіальних порад для під..."