Київстар досліджував, як українці кажуть про кохання

5-1-2017

Київстар досліджував, як українці кажуть про кохання 31b222146396b71986cc4ee447296ef3

Київстар, спільно з аналітичною компанією InMind, напередодні Дня Святого Валентина провів онлайн-опитування і дізнався, часто українці говорять про любов. Згідно з даними дослідження:

 

  • 63% українців говорять про свої почуття (любові, симпатії, турботі) по мобільному телефону.
  • 69% українців вважають, що мобільний зв’язок допомагає їм піклуватися про близьких людей
  • 67% українців вважають, що дзвінок – кращий спосіб передати свої почуття за допомогою мобільного зв’язку

 

Майже 60% користувачів у відносини пишуть своїм половинкам разів на день і частіше, а от серед сімейних пар відсоток «товариських» нижче – лише 42%.

 

Жінки і чоловіки однаково романтичні – 44% говорять про свої почуття з улюбленими мобільного зв’язку. Але дами більше переживають про побутових питаннях – 53% жінок і лише 26% чоловіків обговорюють по телефону тему повсякденних проблем зі своїми коханими.

 

При цьому, представниці прекрасної половини більш активні в вираженні своїх почуттів в цілому – 67% з них виявляють любов, турботу і симпатію у телефонних розмовах не тільки з подружжям і улюбленими, але і з дітьми, батьками, друзями і т. д. Серед чоловіків таких 58%.

 

А ще жінки більше і частіше спілкуються з батьками: 49% телефонують батькам кілька разів в день, і тільки 23% чоловіків надходять також.

 

Дослідження проведене Агентством InMind за замовленням Київстар, вибірка N=400, 18-45 років, користувачі інтернету, географія – вся Україна, міста 50 тис+, 7-10 лютого 2017 року.

 

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Apple зняла пародію на Елвіса Преслі в кампанії FaceTime»
"Американська корпорація Apple використала образ Елвіса Преслі у своєму рекламному ролику для кампанії з просування програми з технологією розпізнавання осіб FaceTime...."

Син фронтмена Oasis знявся в рекламі Zara»
"Іспанський бренд Zara представив чоловічу колекцію осінь-зима — 2018. Героєм рекламної кампанії бренду став старший син фронтмена Oasis Ліама Галлахера — Леннон. Примітно, що..."

Суцільнометалевий ребрендинг»
"В цьому році чимало рітейлерыв прийняли рішення про посилення своїх комунікаційних позицій. Не стали винятком і вузькоспеціалізовані мережі, однією з яких стала національна м..."

Lidl «захопила» зовнішню рекламу своїх конкурентів у різдвяному промо»
"Мережа супермаркетів запустила партизанську кампанію, уявивши себе більш дешевою альтернативою іншим мережам Waitrose і Marks & Spencer. Рекламне агентство TBWA створило ..."

У рубриці: Новини