Eurovision зі смаком кави JACOBS

6-23-2017

Eurovision зі смаком кави JACOBS 58d6f9ed79f6b603358c93870c7a52b8

Що може бути краще за запрошення на філіжанку ароматної кави – символ гостинності та приводу для дружнього знайомства? Величезна зелена чашка із вже відомим логотипом JACOBS стала не тільки неформальним символом конкурсу, а й справжнім центром тяжіння для всіх гостей Eurovision Village. Завдяки професійній роботі Havas Engage, який виступивши у ролі організаційного партнера бренду, рекордні 417 тисяч людей у Києві і понад 7 тисяч у Львові відвідали затишні фан-зони популярного бренду, відгукнувшись на гасло «Україна запрошує на каву!».

Щоразу відкриваючи нові смаки і насолоджуючись якістю улюбленого продукту, гості фан-зони на Хрещатику випили майже 50 тисяч порцій кави, а внесок Львова – склав 2 670 філіжанок JACOBS. І це не дивно, адже саме кава – улюблений напій мільйонів та інтернаціональний символ усього, що любить і цінує кожен із нас.

Кава JACOBS – це вишуканий купаж традицій та інновацій, а тому поруч зі стильною і зручною кавовою зоною, тією, що налаштовує на дружні бесіди і нові знайомства, була встановлена зона віртуальної реальності, подорож по якій здійснило понад 4 500 осіб у Києві та Львові.

Кава JACOBS – універсальний пароль, що дозволяє кожному розкрити серце назустріч новим враженням. Неповторний смак творчості відчули на собі й учасники різних креативних конкурсів та змагань. Лише під час одного з таких конкурсів було створен 220 нових дизайнів знаменитої кавової чашки. А 450 цінних призів, вручених на території київської локації, стали нагородою для всіх, хто вважає ароматну каву джерелом натхнення. А хіба може бути по-іншому? Адже аромоксамит кави JACOBS творити справжні дива – запускає в небо пухнасті хмарки у вигляді філіжанок та сердечок. Десять тисяч брендових хмаринок прикрасили київський небосхил, а над львівським Старим містом вгору злетіли 2300 сердечок. Альо на Eurovision 2017 каву можна було не тільки скуштувати, понюхати чи побачити, її можна було навіть… почут!

Виявилося, що знайома зелена чашка JACOBS має власний голос – терменвокс, який придумавши інженер Лев Термен, чиї родичі прикрасили Київ знаменитими чавунними фонтанами.

Терменвокс – єдиний у світі музичний інструмент, на якому грають не доторкаючись до нього – просто рухаючи руками у повітрі.

Протягом усього заходу безліч музикантів продемонстрували свій талант за допомогою цього загадкового і хвилюючого музичного інструменту під супровід інструментальних груп, довівши, що MUSIC MUG від JACOBS – це поклик досконалості, на який не можна не відгукнутися. Просто є речі, які варті того, аби зберігати їм вірність. І кава JACOBS одна з них!

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

У Бразилії зняли фільм за мотивами рекламних твітів»
"Вийшло місцями шалено, але зате дуже цікаво потім прочитати, що ж це був за твіт такий. Ось це талант знайти драму на порожньому місці...."

«Безстрашна дівчинка» завоювала три Гран-прі у свій перший день у Каннах»
"Статуя дівчинки, розміщена McCann New York на Уолл-стріт для американської компанії з управління активами State Street Global Advisors як символ сили жінок у бізнесі, отримал..."

Royal ® Advertising запрошує споживача до діалогу»
"Мова йде про нову крос-кампанії бренду, в інструментарій якої впроваджені автоматизовані інструменти підвищення конверсії верхніх етапів воронки продажів. «Вершиною айсберга»..."

Бенедикт Камбербетч знявся в рекламі Mercedes»
"В рекламному відео ролику немає видовищних автомобільних гонок, високих швидкостей і інших атрибутів стандартної реклами автомобілів – замість цього Бенедикт Камбербетч (який..."

У рубриці: Новини