Агентство Vertigo пропонує поглянути на світ очима дитини

6-28-2017

Агентство Vertigo пропонує поглянути на світ очима дитини 91cc924e7ba6b4bd5f2898c9e1d91897

Вона спрямована на інформування споживачів про високі стандарти якості та безпеки продукції, що випускається на Одеському заводі дитячого харчування.

В основі кампанії лежить проста ідея — ніхто так не піклуватися про безпеку і якість продуктів для малюків, як мами.

Тому, високі стандарти мами є еталоном для виробника дитячого харчування, коли мова йде про якість.

При виробництві соків і пюре «Чудо-Чадо» Одеський завод дитячого харчування дотримується таких же високих стандартів, як це зробила б кожна мама — починаючи від відбору свіжих фруктів і закінчуючи контролем кожної баночки. Виробляти продукти для малюків — це велика відповідальність. Тому, контроль випуску продуктів починається з відбору фруктів і овочів у спеціальних сировинних зонах, а впроваджені на фабриці спеціальні стандарти контролю якості вже багато років забезпечують довіру мам до продукції «Чудо-Чадо».

«Ми просто намагаємося робити все так, як мама. Але, оскільки на наших продуктах виросло кілька поколінь малюків, ми навіть можемо позмагатися з мамою в тому, як зробити пюре смачними і улюбленими малюками. І напевно — зручним і доступним за ціною для самої мами» — говорить Олег Винник, Менеджер з маркетингу (ОКЗДХ).

У новому ТБ ролику, придуманому і створений агентством Vertigo, глядачеві пропонується поглянути на світ очима дитини.

В очах дитини мама — чарівниця, яка, коли хоче нагодувати малюка, переноситься в дивовижний світ. Там вона вирощує найкращі фрукти і в мить перетворює їх в саме апетитне пюре, яке хочеться з’їсти до останньої ложечки.

Цей чарівний мир — плід уяви дитини, тому, він ніби намальований малюком. Поринути у світ дитячих мрій допомагає інноваційна анімація, яка не має на даний момент аналогів, яка була розроблена студією Lisenbart.

Девіз нової кампанії бренду — «Мамине диво для маленького чада».

«Ми впевнені, що після того, як мами побачать наш новий ролик, їм не треба буде вирушати в чарівний світ і готувати соки та пюре для малюка. «Чудо-Чадо» вже зробив це за них», — говорить Олег Винник, Менеджер з маркетингу (ОКЗДХ).

Команда клієнта

Денис Барляєв— маркетинг директор
Олег Винник— менеджер з маркетингу
Надія Шунько — молодший бренд менеджер

Команда агентства

Максим Бичок— Creative director
Денис Мартинов — Managing director
Юлія Марфич — Senior account manager

Продакшн

Валентин Мінчук — Director
Сергій Смичок — DOP
Дарина Галаєва — Producer

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Компанія Calvin Klein для реклами парфумів використала фото 18-річної Кейт Мосс»
"Нову рекламну кампанію не знімали, замість цього Раф Сімонс використав архівні неопубліковані знімки 1993 року. Їх зробив молодий Маріо Сорренто, який на той момент був бойфр..."

San Mauro упакував оливкову олію в “лимонну шкірку”»
"Компанія San Mauro використовує їх у створенні нового продукту – оливкової олії з лимоном – Novolio al Rosa di Sorrento. Дизайн упаковки розробили в студії Van He..."

Вінні Джонс знявся в комедійній рекламі про схуднення»
"Актор показує способи, як можна схуднути, не ходячи в зал. Додайте трохи Вінні Джонса і він творитиме чудеса для вас...."

Селена Гомес знялася в рекламі аксесуарів»
"Селена представила у фотосесії нову колекцію аксесуарів бренду...."

У рубриці: Новини